Cvičení doma?

Zdravím každého, komu záleží na své postavě!

… a vlastně i ty, kteří by rádi žili trochu zdravěji. Pro každého z vás totiž mám doporučení jedné úžasné stránky. Stránka je o cvičení, posilování a stravování. Je tam spousta článků, každý si vybere.

Osobně jsem dle stránky cviceni-doma.cz cvičil a cvičil minulý rok asi tři měsíce, jenže pak přišla dovolená, já zlenivěl a už jsem se k tomu nevrátil. Tento rok opět opráším heslo ke svému účtu a opět začnu posilovat a běhat dle tamních plánů.

Jaké jsem měl výsledky?

Já hlavně běhal. Já, který vždy jakýkoli běh kamkoli nenáviděl. Dle doporučení jsem neběhal dálkové běhy, ale několik sprintů… A bylo to znát! Za ty tři měsíce jsem hodně pokročil. Na začátku jsem byl rád, že jsem dokázal běžet naplno třikrát třicet sekund s minutovou přestávkou a na konci už nebyl problém běžet naplno pětkrát po minutě s dvouminutovou přestávkou.

Co se cvičení týče, na postavě to bylo znát. Ne tedy nijak moc, jelikož jsem to flákal a dál se stravoval dle svých návyků, ale i tak se změny projevily.

Co to stojí?

Stránka běží zdarma. Veškeré tamní články a plány se vám zpřístupní s přihlášením. Samozřejmě tam běží i VIP program, který vás odkáže na jinou stránku a zde získáte osobního internetového trenéra, který vám udělá jídelníček na míru… Každopádně já fungoval jen v programu zdarma, tudíž více nevím.

Je to vhodné  i pro úplné nesportovce?

Ano, je. Co se cviků týče, začíná se s velmi jednoduchými, aby mohl cvičit úplně každý. To samé platí u běhů. Samozřejmě můžete začít v které úrovni si troufáte, je to na vás, kolik toho přeskočíte.


S pozdravem

Patrik

One Comment

Zanechat Odpověď

