Běhání: Skvělý start do nového dne

Zdravím milovníky pohybu!

Každý z vás, kdo si po ránu dopřává rozcvičku mi určitě dá za pravdu, že díky ní člověk dokonale nastartuje svoje tělo a celý den má více energie. A dále ti z vás, kteří rádi běhají, znají ten úžasný pocit, tu zdravou euforii , když člověk doběhá a vydýchává se.

Proč to nespojit? Otázku nad tím, proč si nedopřát ranní rozcvičku ve formě běhu (samozřejmě s protažením), jsem si před pár dny položil. Hned druhý den jsem se časně ráno probudil a na kole vyrazil do nedalekého lesíku, kde už to dobře znám.

A jak to dopadlo? Úžasně! Celý den jsem byl plný energie a připadal jsem si daleko spokojenější, šťastnější.

Tento článek nemá jiný úkol, než vám nahlodat hlavu myšlenkou, že i vy byste mohli zkusit ráno si zaběhat na čerstvém vzduchu. Nebo alespoň vyrazit na procházku.

Výhled na krajinu

Jedno z míst, kde rád běhám


S přáním pěkného počasí

Patrik

10 Comments

  1. Pro mě zůstává otázkou, jak začít běhat. 😀 Jezdím pravidelně na inlinech na delší vzdálenosti (10km +), ale i při pomalém běhu jsem okamžitě mrtvá 😦 škoda, asi by mě to bavilo.
    Jinak ale s tím ranním sportováním určitě souhlasím, teď v létě je super příležitost začít. Já radši chodím ráno, protože odpoledne i večer už je na mě moc vedro 😀

    Odpovědět

    1. Pokud chceš doopravdy začít, zkus se podívat na stránku cviceni-doma.cz … Jsou tam úžasné články, co se běhání týče 😉

      Hlavní je začít, ačkoli třeba málo. Poprvé pět minut, pak šest a takto pomalu pokračovat… Je to lepší, než do toho „skočit“ naplno.

      Odpovědět

  2. Někomu to může dělat problém. Důvod? – lenost! Někdo třeba má po ránu problém i vylézt z postele. 😀 Ale zase to může být… zajímavé. Zvláště, když ještě má psa. 😀

    Odpovědět

    1. Nejprve to dá práci, prvně jsem se trochu i nutil… Ale nyní už jdu automaticky a nemůžu se dočkat =D … Psa, bohužel, nemám… S ním se prý běhá nejlépe

      Odpovědět

  3. Jé, to zní lákavě :3 já osobně běh miluji, zvlášť v přírodě, je to úžasné na pročištění hlavě a celkově i těla…ale běhání ráno? Já si málokdy dávám rozcvičku, i když je pravda, že potom jsem celý den unavená…takže díky za inspiraci, určitě to zkusím 🙂

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

