Kresba: Co v ní vidíte vy?

Zdravím vás, kteří navštěvujete můj blog!

Opět mě chytla nálada na kreslení… Jenže co kreslit? A čím kreslit? Tužkou se mi nechtělo, barevné propisky mi dopsaly a další kresbu černou „lihovkou“ jsem nechtěl. Nakonec jsem, úplnou náhodou, uviděl bratrovy fixy. Jenže s fixem nejde stínovat… Vzdal jsem to tedy a pustil si Osu!, když v tom to přišlo… Už jsem přesně věděl, co si namaluji… Přesně ten obrázek, který je u písničky, díky které mě jeden známý tou hrou nakazil!

Kresba je to velice pozoruhodná, je v ní spoustu motivů… Já tam například vidím lišku odtahující delfína, který zamilovaně líbá hada (smích). Co v té kresbě vidíte vy?

Pozadí ve hře Osu!


S přáním kreativního dne

Patrik

12 Comments

  1. Jen okopírovaný obraz, nic zvláštního, avšak na kresbě vidím spíše spící lišku, která „objímá“ spící kočku a v pravém dolním rohu je (kupodivu) spící myš.

    Odpovědět

  2. Já v tom vidííím .. Páva .. Co sežral šmoulí myšku .. A pak tedy lišku (vzhledem k té barvě klidně mohla účinkovat ve filmu Avatar), která podává onomu pávovi plyšového delfínka, kterého mu z lásky vystřelila .. Je za ní totiž vidět jasná díra po kulce .. A celé se to odehrává někde na pouti 🙂

    Odpovědět

  3. I když to bude nesmyslný, já v tom například vidím, jak Internet Explorer dává hadovi Operu a hadovou myš ve vaku. 😀 Nesmysl, ale to bylo první, co mě napadlo, když jsem se na tu kresbu zadíval. Co se týče zpracování, moc se ti to povedlo. Líbí se mi ta přesnost… Like! 😀

    Odpovědět

  4. WoW! :3 kéž bych takto kreslila 😉 nevím proč ale připadá mi to jako liška na lovu odtahující zamilovaný pár zatím co se myš směje ve své podzemní noře :DDD

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

