Prokrastinace: co to je a jak s ní bojovat

Zdravím Vás,

nedávno jsem narazil na rozhovor s Petrem Ludwigem, autorem knihy Konec prokrastinace, který tvrdí, že nejvíce své povinnosti odkládají lidé inteligentní a kreativní, kteří si vždy dokážou najít důvod, proč danou práci neudělat hned.

Toto desetiminutové video tedy pojednává o tom, co to vlastně prokrastinace je, čím je způsobena a co způsobuje. Pan Ludwig je odborníkem v tomto oboru a moderátor má cílené otázky. Určitě tedy doporučuji jej zkouknout.

Rozhovor s Petrem Ludwigem


Ať prokrastinujete co nejméně

Patrik

2 Comments

  1. Bezvadný. Odkládání znám spíš ze dřívávejška. Je pravda, že jsem pod tlakem termínu byla nejvýkonnější a práci nebo úkol jsem dobře zvládla. Měla jsem pocit, že jsem člověk hodně výkonný, ale musím mít nad sebou karabáč. Teď jsem spíš roztěkaná. Důchodkyně, která pořád něco dělá a skáče z jednoho do druhýho a třetího a hlavní práce není hotová. Teď už je to jedno. Po ukončení kolotoče těch drobných úkolů mám někdy pocit, že mě to zahlcuje. Někdy ale vidím hladinku věcí, který se mi podařilo zvládnout. Hlavně takový, na který jsem v denním srumcu natrefila náhodou a podařilo se je dodělat. Takovými „rozinkami“ žiju a uspokojuje mě to. Krásný vysvětlení – jsem jako jiný, taky válím v prokrastinaci ☺ Kitty

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

