Pět výzev pro pět dní: Výsledek

Zdravím Vás!

Minulý týden ve středu 20. srpna jsem zveřejnil článek ve formě videa, kde jsem se zavázal po pět dní splňovat pět různých návyků.

Svým způsobem to bylo velice jednoduché, jelikož první tři body jsem plnil ani ne do hodiny po probuzení, každý den jsem se jel projet, obden k tomu přidal běhání a s přihlášením se na email pak stačilo vydržet do večera…

I tak jsem však čtyřikrát zhřešil, tudíž jsem dosáhl úspěšnosti 84 %. Šlo o to, že jsem se prostě ráno probudil až po sedmé hodině a že jsem se v neděli tak nějak automaticky přihlásil k emailu, jen co jsem spustil internet.

A co dál?

Tuto tabulku obnovím a místo vstaní v sedm dám „jít spát před jedenáctou“, čímž bych mohl opět začít vstávat brzy. Ostatní body ještě týden nechám, ať si na ně navyknu silněji.

Určitě vám tuto formu doporučuji. Osobně tu tabulku mám na skříni a vidím ji tak neustále, a právě to mě nutí jít a splnit daný bod.

Tak co, zkusíte to taky?

Tabulka úkoly - hotovo


S přáním krásného dne

Patrik

 

2 Comments

Zanechat Odpověď

