Za co jste dnešku vděční?

Zdravím vás!

V tomto článku se s vámi hodlám podělit o pár svých vět:

Každý jeden dnešek je neopakovatelný. Ano, někdy jsou dny těžší, jindy báječnější… Vždy však v sobě obsahují více či méně skryté zázraky, takové dary, které od života dostáváme. Jde jen o to otevřít oči a naučit se vidět to, co mnozí přehlíží…

Rád bych se vás tedy zeptal: Za co jste dnešku vděčni, čím vás život obdaroval?

Za mě jsou to báječné komentáře, které jste mi vy čtenáři napsali, dále nález geomince, úžasné čtyřsekundové video, jež mi zaslala kamarádka, a hovor s jednou skvělou slečnou.

Geomince pro hru geocaching

Nalezená geomince


S přáním kouzelného dne,

Patrik

18 Comments

  1. Jsem vděčná za všechno, za dobré i zlé. Dnes jsem vděčná za počasí, je nádherně, mohu s rodinou zajít na slavnosti města k jezeru a ke kostelu, už se těším. A samozřejmě za zdraví, které mi slouží, abych tam mohla dojít.

    Odpovědět

  2. Já jsem vděčná vlastně každému dni,že na tomhle světě můžu být,není to tady vždy dokonalé,ale jsou tady někdy tak krásné a šťastné chvíle,že jsem vděčná každý den za to,že tu můžu být a nechápu lidi,kteří si ho naschvál berou,i když mohou mít jakékoliv problémy,problémy se dají řešit,ať už jakoukoliv cestou,ale oni si vždy vyberou tu nejhorší.

    Dnešku jsem vděčná za všechno.Ale hodně,že mi utekl hezky rychle čas, a že už za chvíli budu s přítelem na kterého se strašně těším a odjedu k němu přes víkend.To je to asi za co dneska děkuju.Taky,že jsem si mohla hezky odpočinou,lehla jsem si k filmu,dala jsem si vanu =) jsem vlastně vděčná za všechno.A tohle je překrásná úvaha nad touto větou 🙂
    http://kaktusandmouli.blogspot.cz/

    Odpovědět

  3. onepatas:
    Opravdu hluboký článek. Osobně mi podobné věty mluví v hlavě stále… Jenže pak si sednu k počítači, čímž podporuji devastaci atmosféry a těžbu uhlí. Až mě toto přestane bavit, tak se zvednu a jdu sníst dva jogurty – oba v plastu, čímž podpořím petrochemický průmysl… A tak dále.

    Je lehké si přečíst tento článek a souhlasit a chtít něco udělat. Jenže pak tento blog zavřu a šmitec… Vrátím se zpět do svých zaběhnutých kolejí s tím, že za to přeci můžou vlivní, ti, kteří vlastní elektrárny, doly a rafinerie…

    Anna:
    Moje hluboká odpověď na tvůj komentář je:
    Nechodím anonymně kamkoliv, plácnout pár frází?A mít jeden velký sen, o obrovské sledovanosti! Nejsem naivní patnáctka a nemám zájem, Žij si podle svého vkusu, já budu dávno pod kytičkama, až tobě příroda ukáže, zač je toho loket!!

    Odpovědět

      1. A já cítím ironii a manipulaci, mladý muži? Opravdu, škoda? Zdálo se, že by jste mohl udělat mnoho dobrých věcí, jde jen o ten D Ů V O D proč to, nebo ono, D Ě L A T ?

        Odpovědět

        1. Jestliže z mého komentáře byla cítit ironie, tak se Vám omlouvám, to mým cílem nebylo.

          Souhlasím s Vámi, planeta opravdu potřebuje, abychom začali myslet a jednat jinak. A důvod k tomu je prostý – aby moje generace a ty další nemusely litovat chyb, které moje generace, Vaše generace a ty před ní udělaly… Děkuji, že jste mi toto připomněla.

          Odpovědět

          1. Pokud je to upřímné, je to rozumná řeč, my jsme udělali spoustu nesmyslných věcí a doufali ve váš lepší rozum, možnosti a jestli budete chtít žít lépe, nežli jsme my chtěli, je na vás? Ano, moc dobře jsme vás nevychovali, vy máte ale, na rozdíl od toho, co jsme my mohli, svobodnou vůli to napravit.

          2. Máme svobodnou vůli a osobně hodlám s tímto něco udělat. V okolí sice vidím dost lidí, kterým je toto jedno, avšak vidím i spoustu těch, kteří doopravdy něco dělají. Znám slečnu, která je ochotna s partou kamarádů jít a sbírat odpadky okolo silnic ve svém volném čase… Je to sice maličkost, ale kdybychom každý udělali maličkost, tak je svět jiný… Osobně jsem začal tím, že už nepiji z PET lahví. Dále šetřím vodou, energií a nekupuji si to, co bych stejně brzy vyhodil… Nekupuji si nové sešity, ale využívám ty staré co nejvíce… Jsou to drobnosti, já vím, ale lepší než jen sedět.

            Jsem rád, že jsem narazil na Váš blog, určitě tam zajdu znovu. Inspirovala jste mě a za to děkuji.

  4. Dnes jsem si domů donesla tři ušité záclony na tři nová dřevěná okna starého vejminku. Nová okna mají smutné zašlé skoro rozpadlé záclony z doby krále Tohoatoho. Udělala jsem radost sobě a oknům vejminku, zatímco nejistotu sousedkám, které budou bádat, pročže takový zbor dostal nové záclony. Na mě nazdobená okna potutelně mrknou, kdykoli kolem proletím za Terezkou. To je moje dnešní radost. Záclony za 500 kaček a 90 za ušití. Jeden dobrý skutek pro jeden všední den 😉

    Odpovědět

    1. To je pěkné… Jen co jsem si přečetl o Vašich záclonách, srovnal jsem ty své, aby to z venku nevypadalo jako po výbuchu 😀 Mimochodem, kdopak je Terezka? 🙂

      Odpovědět

  5. Tou skvělou slečnou myslíš mě? 🙂
    Jestli ano, tak mi ukápne slzička 🙂 (Nedělám si legraci, jsem prostě citlivka)
    Děkuji ti, ty vždycky dokážeš potěšit 🙂
    Pokud se nemýlím, tak tohle je druhý komentář, který jsem ti na tvůj „blog“ vložila 🙂
    Najdeš ten předchozí? 😛
    Každopádně přeji jenom a jenom úspěch 🙂

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

