Jaromír Nohavica – Hlídač Krav


Zdravím každého, kdo má rád českou hudbu!

Snad každý zná tohoto úžasného Zpěváka – Jaromíra Nohavicu. Osobně jsem jeho písně moc neposlouchal. Neposlouchal jsem je do chvíle, kdy mi jedna úžasná kamarádka doporučila právě tuto písničku.

Od té doby ji poslouchám velice často. A když jsem byl na stáži v Anglii, tak to byla jedna ze dvou, které jsem si prozpěvoval, když jsem procházel městem.

Až dnes jsem si však uvědomil, že má k tématu tohoto blogu velice blízko. Nohavica zpívá o tom, o čem snil jako malý a co mu ostatní vymlouvali… Oni chtěli, aby se učil a stal se doktorem práv – ten si přeci sedí v suchu a bere velký prachy. On se však snažil jít za svým snem, za tím, že bude hlídačem krav… A dnes, i když je dospělý, stále má v duši svůj dětský sen,  který si vždy rád splní.

I my bychom si měli jít za svými sny… Je sice krásné snít, lepší je však si svůj sen splnit.


Doufám, že se Vám píseň líbí

Patrik

6 Comments

  1. achjo, to jen já jsem se musela nechat ukecat rodiči a studovat ty práva abych pak zjistila, že takový magistr (a ani doktor) práv žádné velké peníze nebere a už vůbec si nesedí někde v suchu… Taky jsem měla raději hlídat krávy.. Naštěstí ZAČÍT NENÍ NIKDY POZDĚ 😀

    Odpovědět

  2. Tu písničku znám 🙂 je vážně motivující 🙂 myslím, že nejdůležitější je jít si za svým snem… protože jedině tak prožijeme plnohodnotný a šťastný život 🙂 a to je přeci hlavní ne? život máme jenom jeden a tak si ho musíme pořádně užít!

    Odpovědět

  3. Nedivím se, že se ti líbí. Utkvívavá melodie a vtipný text. Nikdy jsem ho neslyšela naživo, ale třeba se ještě zadaří. Na Ostravsko mám namířeno na více scuků, tak pohledám a třeba se trefím…

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

