Co se Vám honí hlavou?

Krásný den přeji!

Když jsem nedávno uklízel a snižoval počet svých věcích na číslo 100, tak jsem našel papír s obrysem postavy a několika otázkami, který jsme dostali ve škole a měli jej sami pro sebe vyplnit. Prý to trochu srovná myšlenky…

… odložil jsem jej a dnes na něj narazil opět. Udělal jsem si tedy minutku a rozhodl se jak podělit s vámi, tak si na otázky odpovědět sám:

Co se mi honí hlavou?

… každý večer, když jdu spát, tak se mi v hlavě motá jediná otázka: Proč jsem sám a proč s tím nic nedělám?

Co mi zvoní v uších?

… otázky ostatních na moji budoucnost.

Pro co se mi nedostává slov?

… pro okamžiky, kdy stojím na kopci a mám celé okolí jako na dlani.

Co mi rozbuší srdce?

… krásná auta, krásné ženy (smích).

Co mi leží v žaludku?

… můj blog – připadá mi, že jej jaksi odsouvám na vedlejší kolej a to se mi nelíbí.

Z čeho se mi podlamují kolena?

… ze změn.

Co se mnou pohne?

… omezený čas – teprve až začíná jít do tuhého, tak se rozhoupu a začnu makat jako šroubek.

Na čem si stojím?

… občas mi připadá, že na vedení, protože mi pochopení dění okolo mě trvá.


Doufám, že vám ty otázky trochu urovnaly myšlenky,

Patrik

4 Comments

  1. Tak na vedení si taky často stojím… A zpravidla tím skvěle bavím své okolí. Každopádně ty otázky jsou k zamyšlení… Asi už vím, co budu dělat před spaním – přemýšlet.

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

