Výzva: Ranní studená sprcha

Zdravím Vás!

Včera večer jsem byl trochu psychicky rozhozen, v hlavě toho prostě bylo až příliš. Potřeboval jsem trochu zchladit. Vzal jsem tedy do rukou sprchu a otočil kohoutek pro studenou…

Najednou jsem ale ztuhl. Chvíli jsem sám se sebou bojoval a říkal si, že teď už doopravdy na sebe nechám téct studenou vodu… Trvalo mi to desítky sekund, než jsem se konečně odhodlal.

Nejprve jsem zchladil hlavu. Byl to šok, a já vždy zaklonil hlavu, abych připravil zbytek těla na studený vodopád…

… když „konečně“ moje studené „týrání“ skončilo, bylo mi najednou daleko příjemněji. Už mi ta studená voda nevadila, najednou byly stres pryč a já pomalu cítil příval energie.

Nedalo mi to. Napadlo mě, že tohle bych mohl podstoupit častěji, že bych z toho mohl udělat svou novou výzvu… Tímto tedy říkám, že po celý tento týden (a doufám, že nejen ten) si každé ráno dám studenou sprchu!

A proč?

1/ Posílení imunity

… nesnáším, když onemocním a trávím čas zabubanej v peřinách s čajem vedle postele.

2/ Pomáhá usnout

… včera večer to pomohlo úžasně!

3/ Regulování teploty

… studené sprchy pomáhají těm, kteří mají studené nohy, ruce či se více potí.

4/ Pomáhá odbourávat stres

… nevím proč, nevím jak, ale funguje to.

Pokud vás zajímají další výhody, není nic lehčího, než trochu prolustrovat internet.


S přáním krásného dne,

Patrik

2 Comments

  1. No tak do toho nejdu! Dělám různý ptákoviny pro svoje zdraví, ale tohle neé! Zkusím to snad jednou, abys neřekl, že se nedám přesvědčit o prospěšnosti studenýho sprchování, ale tuším, jak tě budu „nevzývat“! V tomto se asi rozhodně určitě betonově nepřidám. Brrrrrr!!!! Ale tobě přeju, aby ses přesvědčil, že je ti po studené sprše fajn. Přeju ti jen dobré a proto i tu studenou sprchu po ránu. Nebo jen po šoku a špatné náladě? 0-0

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

