Díky bohu za reklamy v televizi!

Krásný den vám přeji!

Každý z nás dobře zná ten pocit, kdy si sedíte u televize a jste napnutí, jak váš milovaný film skončí… A najednou bum! Začne reklama na nějaké prací prášky, na nové auto a tak různě… V tu chvíli začne většina z nás, alespoň v duchu, nadávat.

Během reklamy buď sedíme dál v křesle a sledujeme, co je nového ve světě výrobků, nebo začneme přepínat kanály a hledat stanici, kde zrovna běží alespoň stejně dobrý film, jako ten, který jsme rozkoukali. Ti odvážnější z nás se zvednou, jdou se najíst, či si odskočí na záchod, ale přesto se po pár minutách vrátí zpět do příjemně zahřáté sedačky…

Osobně jsem vždy seděl a jako poslušná ovečka sledoval reklamy. Veškeré popěvky, znělky a slogany jsem znal daleko lépe, než malou násobilku či vyjmenovaná slova… Kdyby místo reklam dávali nějaké učivo, neměl bych takové problémy se do školy něco naučit.

Dnes už na televizi koukám výjimečně. Je tomu hlavně kvůli tomu, že většinu času trávím na intru. Když jsem však doma, stejně si televizi pustím jen když se jdu do kuchyně najíst, a to koukám jedině na Dva a půl chlapa, když na něj náhodou narazím, nebo na dokumenty… Jenže to, že si televizi nezapínám já neznamená, že ji nezapínají ostatní… Když tedy procházím obývacím pokojem, najednou stojím jako zmrazen. Najednou mě zláká moc pohybujících se obrázků. Najednou se nedokážu zvednou a odtrhnout zrak…

… a právě z toho důvodu jsem vděčen reklamám, že mě pokaždé z tohoto stavu probudí. Vždy když začne reklama, cítím vůči nim nechutenství, nenávidím je… A právě z toho důvodu se otočím a vyrazím dělat něco užitečnějšího. Ve výsledku jsem tedy reklamám vděčný, jelikož mě nutí opustit rozkoukaný pořad, nutí mě jít a netrávit tak čas zíráním do prázdna. Kdyby nebylo reklam, strávil bych celý den u televize, protože po jednom pořadu by následoval další, který by mě opět zatlačil do sedačky…

Možná se mnou nesouhlasíte, možná vám reklamy každodenně přidávají jen a jen vrásky na čele… Zkuste se však zamyslet, co děláte vy, když začne v televizi probíhat období reklam?


S přáním silných nervů u televize

Patrik

6 Comments

  1. Na TV koukám jen na jeden pořad. V době reklamy mizím, plánovaně. Kdyby ses mne zeptal na jakoukoliv reklamu, nervím, protože je nevnímám. V době reklamy mám vždy jinou činnost.

    Odpovědět

  2. Přesně tak to mám já. Sama pro sebe se na televizi nedívám. Někdy cestou „kolem“ vidím rozkoukanou věštkyni, která spolubydlícímu „dá rozhodně mnoho hodnot do života“. A jak říkáš – reklama u náhodnýho pěknýho filmu mě vymrští a už se nevrátím. Kdyby tam nabízeli diamanty z Kapskýho města. Jen si vzpomínám, jak jsem záviděla rakouský a německý barevný reklamy v tehdy začínající barevné televizi. Dnes mi ty hulákající barvy lezou krkem a ještě ráda se zaměstnám něčím lepším či čtením tvých příspěvků, Patriku ;-))

    Odpovědět

  3. Televizi nemám. Je to strašně osvobozující a doporučuju to vřele každému 😉 A když jsem bydlela ještě s rodiči, televize bývala zapnutá jen na zprávy a následující večerní pořad, který jsme všichni pospolu sledovali. Reklamy mě tehdy zdržovaly, takže tu situaci nedokážu úplně posoudit, ale zní to jako dobrá věc, která Ti chrání Tvůj drahocenný čas 😉

    Odpovědět

    1. Být to na mě, televize by u nás své místo neměla 😀 Věřím, že je to osvobozující a doufám, že stejný názor si ponechám i do vlastního bytu, domu či jiného zařízení, kde budu v budoucnu žít.

      Mimochodem jsi mě zaskočila. Akorát jsem zveřejnil článek, kouknu na email, zda nepřišlo něco důležitého a tam oznámení o komentáři 😀 Díky 😉

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

