ANO je pro mě nyní nové ne

Zdravím vás, drazí čtenáři!

Je to nějaký čas, co jsme s kamarádem jeli na Slovensko… V autobuse byl v sedadle před námi vestavěný monitor a byla možnost si vybrat z několika filmů. Dal jsem na jeho doporučení a pustil si nějakou komedii s názvem Yes Men.

Tu komedii jsem si zamiloval během nanosekundy!

Příběh vypráví o Carlovi Allenovi (Jim Carrey), který procházel porozchodovou depresí a který pracoval v neprespektivním zaměstnání. Stále jen seděl doma, sledoval filmy a veškeré návrhy svých přátel odmítal. Jednoho dne jej však jeden ze známých dotáhl na seminář… Od té chvíle se Carl rozhodl říkat na vše ANO. Výpomoc sousedce? ANO! Naučit se korejsky? ANO! Letět prvním letem, ať už letí kamkoli? ANO! Jeho život se rapidně změnil.

Tento film doopravdy doporučuji. Nejen, že se dokonale pobavíte, film vás i inspiruje… Pokud totiž stejně jako Carl odmítáte nabídky, tak právě tento film vám navrtá hlavu tím, že byste svůj pohled na věci mohli trochu pozměnit.

A jelikož i já většinou návrhy svých přátel spíše odmítám, rozhodl jsem se od nynější chvíle celých sedm dnů odpovídat na výzvy a nabídky od mého okolí ANO!

… a nejenže řeknu ANO, já se do toho i pustím. Avšak zadní vrátka „zatím ne“ si nechávám pro případ, že by mého ANO hodlal někdo zneužít.

Jsem velice zvědav, jak těch sedm dní proběhne, a na začátku příštího týdne  se s vámi podělím o své dojmy a případné zážitky (smích).


ANO!

Patrik

10 Comments

  1. film neznám, ale mám doma tu knížku, podle které je film udělaná a na mém blogu je na ni dokonce recenze 🙂 taky jsem si při čtení řekla, že budu více říkat ano a snažím se to dodržovat, i když ne vždy to jde… jsem zvědavá na tvé zážitky 😀

    Odpovědět

  2. Tak to budu muset zhlédnout, mohlo by to být vážně zajímavé, ale pouštět se do toho radši nebudu, co kdybych kývla na něco špatného, potom bych toho litovala. Chceš si zapálit? ANO, Ne rozhodně NE.
    Ale pouvažuji o tom.

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

