Výzva: Celý den bez pravé ruky!

Zdravím!

Včera jsem byl u kamarádky a když na chvíli zmizela z pokoje, hned jsem zvídavě projížděl pokoj pohledem. Můj zrak zakotvil na nějakém ženském magazínu, kde byl nadpisek lákající na článek o šesti možnostech, jak změnit svůj život… Nebyl bych to já, kdyby mě něco takového nezaujalo. Natáhl jsem se po něm a už hledal dotyčnou stránku. První body obsahovaly rady ohledně toho, že je dobré vyhodit pár starých věcí (už jsem učinil), zkoušet chodit jinými cestami, než jsme běžně zvyklí (činím dnes a denně) a například to, že je dobré začít běhat (hodlám po ránech v dohledné době). Každopádně nejvíce mě zaujala „výzva“ k tomu, abych jeden celý den používal druhou – levou – ruku.

Ačkoli dneska mám psát písemku (diktát) z češtiny, hodlám tuto výzvu zkusit. Celý den tedy jako hlavní ruku budu používat tu levou (až na zmíněný diktát). Přemýšlel jsem, že bych to odložil na jindy, ale jak se znám, asi bych to odkládal daleko do budoucna.

Hurá tedy to zkusit!

Dle mě by se mi měla tímto zlepšit motorika levé ruky a vytvořit spousta nových spojení v mém mozku.

… a co hodnotnějšího můžeme udělat, než posilovat svůj mozek?


A jak posilujete mozek vy?

Patrik

 

10 Comments

  1. Jsem kuřák teď už na nejlepší cestě s tím přestat nebo se udusit, pár pater v domě a rozdejchávala jsem to několik minut …pak jsem se jednho dne rozhodla proběhnou se po okolí.. a ejhle dneska jsem jak Forrest Gump (s velkou dávkou nadsázky) každopádně běhání mi změnilo, život. Kouřím míň.
    S levou to zkoušet nebudu na některé věci jsem levá už tak dost.
    😀 😀

    Odpovědět

    1. Gratuluji k tvému úspěchu. Běhání je úžasné a sám už se těším, jelikož tento týden jsem byl trochu nemocný, tak jsem nechtěl riskovat zdraví 🙂

      Odpovědět

  2. Když to jde taky zkouším běhat… 🙂 Hmm ta levačka zní zajíměvě, ale psát bych asi nezvládla, to by se učitelé lekli toho až by mi kontrolovali sešit, no, ale uvidím.

    Odpovědět

  3. Tohle taky zkusím – zítra. Dnes u nás bagřík bagruje a budu pokládat těžký kachle-chodáky, to bych levou asi nedala a vypadala bych jak bezruká. Zítra – teda jestli to dnes dokončíme. Zdravím a dík za podnět. Mě teď zbývá posilovat mozek – srdce mám zničený nepohodou. Ale – jak to půjde, budu za levačku. Každá zkušenost je dobrá – to má pisatelka i ty pravdu…

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

