Už máš svůj seznam úspěchů?

Zdravím Vás!

Nevím jak Vy, ale já mám sem tam náladu takzvaně „pod psa“. V takových chvílích si připadám, že jakožto osoba nemám hodnotu, že jsem tu na světě zbytečně… Že jsem v životě nic nedokázal, že jsem za sebou nezanechal žádnou stopu.

Kdykoli takto začnu myslet, cítím se ještě hůř.

Ono je to jednoduché, začít se litovat, začít o sobě pochybovat. Daleko těžší je zamyslet se nad tím vším, co jsme v životě dokázali, co jsme prožili, co nám rozzářilo úsměv na tváři.

V takovou chvíli člověk musí vzít všechnu svoji vnitřní sílu a bojovat s pocitem „zbytečnosti“.

A ačkoli právě teď prožívám úžasné dny, užívám si život a každou jeho sekundu (to je důvod, proč jsem nyní nějakou dobu nebyl na blogu aktivní -> napravím), přesto vím, že zase přijde den, kdy se na mě všechno „sesype“ a celý svět se mě bude snažit „zadupat do země“…

Příště však už nehodlám „jít a skrčit se do rohu“, hodlám proti tomu pocitu méněcennosti bojovat.

A čím hodlám bojovat? Přeci seznamem úspěchů!

Už dlouho jsem chtěl něco takového sepsat, něco takového udělat… Osobně mám stále pocit, že bych to měl odložit na jindy, domyslet důvod (výmluvu) by už nebyl problém.

Dnes však ne!

Pokud chcete, přidejte se ke mě.

Jak takový seznam bude vypadat už je jen a jen na nás. Já zde teď „z fleku“ napíši 23 bodů, na které si právě vzpomenu…

Tento seznam neznačí mé největší úspěchy, tento seznam mi jen má pomoci uvědomit si, že můj život není k ničemu, až opět chytnu vědomí potlačující náladu.


Mých 23 bodů, za něž mohu být tento rok hrdý:

01. Dostal jsem se na měsíční stáž v Anglii, jež mi změnila život

02. Kresba Ferrari 250 GT California

03. Dokončení povídky 4P (Příběh počat partičkou pokru), jež jsem psal dva roky

04. K dnešnímu dni nalezeno 62 kešek

05. Můj blog má již 174 komentářů

06. Pomohl jsem kamarádce, když to nejvíce potřebovala

07. Přemohl jsem se k tomu, abych si každé ráno dal studenou sprchu

08. Odmítl jsem možnost, že by mi naši koupili tablet

09. Na YT jsem zveřejnil 13 videí

10. Dvě osoby jsem nakazil láskou k anime

11. Využívám volné chvíle pro čtení

12. Začal jsem opět po večerech běhat

13. Zrušil jsem svůj facebook

14. Než jsem kolo rozbil, najezdil jsem na něm během prázdnin spousty kilometrů

15. Díky tanečním jsem poznal spoustu lidí a zdokonalil své taneční schopnosti

16. V Chorvatsku jsem překonal svoji „bojácnost“ a seznámil se tak s jednou báječnou holkou

17. … a vlastně tak celkově jsem tento rok poznal spoustu úžasných slečen

18. V Anglii jsem měl to štěstí, že jsem potkal jednoho skvělého pána a svezl se tak v Jaguaru

19. Naučil jsem se stále při sobě nosit papír a tužku

20. Ze svého počítače jsem smazal veškeré hry

21. Během jediného víkendu jsem si zpracoval přehled historie literatury

22. Přiblížil jsem se Bohu

23. Opět jsem začal luštit různé šifry, IQ testy a jiné „hlavuprovětrávající“ zapeklitosti


S přáním krásného dne

Patrik

P.S. Omlouvám se, že jsem teď nějakou dobu pozapomněl na to, že mám blog a Vás, své čtenáře.

9 Comments

  1. Nevadí, že nemáš čas na blog. Žiješ a to není málo. Z tvého přehledu vidím, že jsi toho stihl hodně a vělkých věcí 🙂
    Článek přišel akorát. Chci si dát do pořádku svoji virtuální knížku, od května jsem do ní nevybrala ani jeden článek. Hodlám to do konce měsíce napravit. Je jich hodně a dá to hodně kritických úvah, jak zrovna z tohoto pro mě kriického období dát něco do knížky. Byly tam i úspěchy – jinak jich v tom období moc nebylo. Aspoň si uvědomím, že i úspěchy byly 😉 Přeji hezké podzimní dny a hodně dobrých vzpomínek

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

