Výzva: RR každý den!

Zdravím!

Je to skoro měsíc, co jsem si řekl: „Tak a ode dneška si každý ráno dám studenou sprchu!“ Ze začátku to bylo peklo, dnes je to však běžná rutina, kterou si užívám. Občas jsem sice ráno měl naspěch a sprchu vynechal, ale i přes to jsem rád, že jsem si osvojil tento návyk.

Každopádně nyní je načase, abych začal pracovat na novém zvyku.

A jaký to bude jsem se rozhodl dnes ráno, když jsem se celý polámaný zvedal z postele – opět začnu s ranními rozcvičkami.

Tento návyk je pro mě důležitý, jelikož před prázdninami jsem se protahoval pravidelně, ale pak přišly prázdniny a… Však to znáte.

Každý návyk by měl mít své místo, mít svůj spouštěč. Tím mým spouštěčem bude ranní návštěva koupelny.

Pevně doufám, že zítra ráno na tento svůj slib nezapomenu. Držte mi prosím palce.


Zkusíte se také ráno protáhnout?

Patrik

 

10 Comments

  1. Vstávám hodinu a půl před odchodem do práce, abych stihl kafe a pár cigaret. Studená sprcha?? Zabil bych na místě každýho, kdo by mi ten nápad přednesl. Za pár týdnů mi bude 47 a jsem-zejména poté, co jsem osm let prožil na Vysočině-vděčnej za každou kapku tepla. Pokud ho teda zas není moc, vedra nesnáším. Asi jsem se měl narodit ve Skandinávii, ale nějak jsem to netrefil.

    Odpovědět

  2. Ranní sprcha a rozcvička 😀 Já když ráno vstávám a a řeknu si že bych si tu sprchu přeci jen mohla hodit, tak si maximálně sednu na posteli a řeknu si, že radši budu hodinu spát 😀 Takž za todle máš teda muj obdiv 😀 :))

    Odpovědět

    1. Takto to takto mívám… Sice se odhodlám ke sprše, ale až po deseti minutách souboje s peřinou, kdy peřina vyhrává a úspěšně mě drží ve své moci 😀

      Odpovědět

  3. Dobrý staronový zvyk. Hned ráno ještě na posteli cvičím sestavu na protažení kolenních šlach a posílení svalů. Připoj se a stane se ti to taky nezbytnou potřebou. Budeš čiperný celý den a to ti přeju. Sprchu a navíc studenou – máš moje uznání, ale to toho (zatím) nejdu. Dovedeš si představit staruchu, ana po ránu hupne pod studenou sprchu? Já ne, brrrrr!!! I cvičení se odbývá zpočátku pod rounečkem pěkně v teplíčku a až postupně je cviky odhrnou 😉

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

