Vzít či nevzít – to je oč tu běží

Před několika dny mi moje drahá spolužačka zaslala odkaz na článek, který mi popsala slovy: „Něco na tom je 😉 koukni hlavně na to video“.

Jak už mívám ve zvyku, označil jsem to v emailové schránce označené hvězdičkou a nechal to na později. V tu chvíli pro mě byla přednější výzva zahrát si stolní tenis. Každopádně dnes jsem se k tomu, konečně, dostal a video mi přímo vyrazilo dech. Zde je:

PS. Všimli jste si, že v angličtině je text celého videa zrýmovaný?

onepatas

 

24 Comments

  1. Naprosto mi to otevřelo oči a doufám, že otevře oči i dalším. Pravdivé a úžasné video, které se ještě ke všemu úžasně rýmuje. Je to, až smutné. 🙂 děkuju, že jsem díky tobě viděla toto video.

    Odpovědět

  2. Víš co je na tom ještě horší, že mnoho lidí si nepřipouští ten fakt, že lžou sami sobě a nakonec i ostatním, tím, že říkají fráze, které jim nejdou od srdce. Vím, je to starší článek a oslovil mě proto, že jsem na něj narazila náhodou ve čtečce, jsem ráda, že tě tam konečně mám. Budu mít teď víc příležitostí, poznat o čem píšeš a neříkat ti fráze.

    Odpovědět

    1. Já mám svou Nokii 3310 a ještě ji častokrát nechávám doma… A taky žiji 🙂 Například dnes jsem šel nočním městem a snad každý druhý kolemjdoucí hleděl do telefonu… Nedalo mi to a musel jsem se jim začít smát 😀

      Odpovědět

        1. Osobně elektronice podléhám lehce, proto ta zdrženlivost vůči telefénům 🙂 Stačila mi moje, takřka nedávná, závislost na počítačových hrách a facebooku…

          Odpovědět

          1. Tak tedy pozor na wordpress! Je stejné podléhat tam, odne a kdekoliv? Na babku nedbej, je také moc fajn, si s někým požvanit.

          2. Je pravda, že wordpress je teď mým „třetím domovem“… Mám však svůj blog rád a těší mě, když mu mohu věnovat část svého volného času 🙂

  3. Je to úžasně inspirativní:) ale na druhou stranu smutné, že je to vše pravda a 99% lidí je závislých na elektronice a sociálních sítích, které nás od sebe odhánějí a místo sbližování nás rozdělují.

    Odpovědět

  4. Toto video už jsem viděla mnohokrát a stejně se na něj vždy ráda podívám znovu. Je totiž neskutečně pravdivé.. A pokaždé si všimnu rýmování v originálu… Je to problém dnešní společnosti, že každý chce mít co nejvíce přátel na internetu, ale v reálu se s nimi nemá o čem bavit… Toho, že každý má na ulici v uších sluchátka a nevnímá ten okolní svět… Ale to je dnešní doba… Myslím, že to se jen tak nezmění… Já sama se to snažím měnit, ale moc se mi to nedaří….

    Odpovědět

    1. Držím ti palce ve tvé snaze 😉 Osobně jsem přestal komunikovat přes fb před pár měsíci a ejhle – najednou jsem více společenská osoba a život si užívám daleko víc… To asi nebude náhoda 😀

      Odpovědět

  5. Tohle video jsem už viděla někde kdysi dávno… co se přímo vide týče, moc pěkně udělaný. A k tomu problému – smutný, ale pravdivý. Smartphone sice nemám, to samý s facebookem, ale na sociálních sítích jsem narozdíl od toho „reálnýho“ sociálního života jako doma, ehm.. oběť doby, I guess. A nějak se mi to nechce měnit.. Kam až to může zajít?

    Odpovědět

    1. Ty nemáš smartphone? Ty nemáš fb? Jak můžeš žít! :O

      … každopádně tě chápu, jelikož já to mám stejně 😉 Moje nokia je holt nokia a fb mám jen pro propagaci blogu 🙂

      Odpovědět

  6. Opravdu úžasné video. Skvělé, že jsi ho sem dal. Až mě z toho mrazí, protože je to krutá pravda. Myslím, že by si toto video měli pustit všichni. Je to šílené kam lidi spějí.

    Odpovědět

  7. Tak tohle stojí opravdu za zhlédnutí. Díky, že jsi to poslal dál. Je tam hodně pravdy, to mohu taky já, starší seniorka potvrdit. Sice taky „čumím“ na tu obrazovku, ale není to v životě to hlavní. Já miluji lidi, hlavně svoji rodinu a vždy se dovedu zapojit někde do řeči. Proč? Protože jsem člověk.

    Odpovědět

    1. Osobně zbožňuji spontánní konverzaci. Tu v česku si to tedy moc netroufám, ale když jsem byl v Anglii, tak jsem takto komunikoval stále… A taky jen díky tomu jsem viděl spoustu nádherných aut a v tom nejhezčím na světě se dokonce i svezl 8)

      Odpovědět

  8. Zase jsi přišel s inspirací. Já tak naštěstí nežiju, nevláčí mě sítě. Cítila jsem to málo lidského kontaktu, soužití, komunikace. Málem mě to převálcovalo. Nejsem „in“, nečumím jen dolů nebo na kmitající se obrázky. Naštěstí. Zachránila mě moje psice. Ale toto video neuvidí ti, kdo jen čumí na televizu, na hry a sedí sami před „zloději času“ – ať je to cokoli. Teď už lajdám i ten blog, je podzimní práce a taky psice. Přítel mě nějak moc nemusí, tak se třeba jen tak dívám nahoru. A vidím věcí! Dík za to video, pošlu to těm, kdo jsou chycení v sítích FB a dalších. Telefonů bez přímých řečí, nepohledů do očí, neslyšení ušima. Jsem teď vlastně šťastná žena, i když to tak už nevypadalo
    P. S.: A kde jsou ti smajlíci? Abych mohla pocitově vyjádřit, jak mě těší tvoje články. A toto video. Hezkou neděli přeju

    Odpovědět

    1. Jsem rád, že se video dostane dál 😉

      Co se smajlíků týče, zde můžete vidět tabulku, kde jsou veškeří smajlíci, kteří jdou na wordpress použít 🙂 http://codex.wordpress.org/Using_Smilies – stačí jen napsat jejich kód. Dočetl jsem se, že je možnost si nechat nahrát vlastní smajlíky… 💡 Možná tuto variantu časem použiji, ale nyní hodlám čas využít jinak, než-li úpravami na blogu

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

