Týden volna: Výsledek?

Na začátku tohoto týdne jsem se zavázal, že splním pět úkolů, a to: dokončím kresbu, naleznu pět kešek, dokončím svou povídku, udržím své zvyky a vyrazím za kamarády…. No a jak to dopadlo?

Nejraději bych řekl, že nic moc…

Přeci jenom kresba stále hotova není, povídku jsem taktéž nedokončil a ven jsem vyrazil jen včera a zrovna dobře to nedopadlo. Pokud bych tedy týden hodnotil podle splněných úkolů, byl byl by podprůměrný. Jenže život je více než jen splněný seznam úkolů.

Hlavní pro mě byla kresba, povídka a kresba.

Kresba: Pokročil jsem! A to znatelně…  Práce mi jde pomalu, ať už za to může rozptylování se okolím nebo moje snaha o pečlivost a dokonalost. Každopádně teď přes týden se k ní nedostanu, takže zase pokročím až v pátek. Je však na co se těšit! Hlavně osoba, které bude kresba věnována bude v šoku.

Povídka: No… Čekal jsem od sebe více. Dokázal jsem se přinutit akorát ke zkontrolování čtyř stránek ze sedmdesáti, což je nic. Svým způsobem i to je malý zázrak, protože jsem se na ni nepodíval přes půl roku. Věřte mi však, že mám obrovskou chuť zase psát, takže i zde jsem pokročil!

Kešky: Úžas! (smích) Říkal jsem si, že naleznu tak pět krabiček a budu spokojený… Jenže, a to myslím vážně, jsem jich nalezl celkem osmnáct! Najezdil jsem tedy na kole spousty a spousty kilometrů po dalekém okolí. Sice jsem musel ven vyrážet v lyžařské kukle a rukavicích, ale každý jeden metr za tu námahu stál.

DSCN2634

Na kole cestou za keškami…

Ve výsledku jsem na sebe hrdý, že jsem týden nestrávil u televize či notebooku, jak u mě bývávalo zvykem.


A jak strávili tento týden vy? Na co jste pyšní?

onepatas

6 Comments

  1. 18 kešek? to je snad pětina toho co mám nalezeno já – ale je pravda, že nejsem až tak vášnivý kačer, respektive kačerka 😀

    A nedávno jsem někde četla, že umělci jsou pořád nespokojení se svým dílem, prostě to dočmárej, dopiš a dej si sprchu (my všichni samozřejmě víme, že studenou!!!) 😀

    Odpovědět

    1. Co se mých kreseb týče, rád jsem nespokojený – nutí mě to příště se do toho pustit víc a zlepšit se 😀

      Ooo… tak ty také lovíš? A co, kolik máš mysterek? 🙂

      Odpovědět

  2. Takže týden není ztracený. S těmi keškami – měl jsi štěstí nebo už jsi je někdy našel? Někdy to jde snadno a podle začátku odstavce jsem měla dojem, že se ti nedařilo. Dobrý týden

    Odpovědět

    1. Ono já jsem to tak cítil, že byl týden ztracený… Stačilo však trochu změnit úhel pohledu a… a vše je najednou lepší 🙂 Ty kešky jsou úžasná zábava, k dnešnímu dni jich mám 80

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

