Děkuji!

Dnes bych vám všem rád poděkoval.

Od 23. května tohoto roku pro vás píši články, což je k dnešku 137 dnů.

Během této doby jsem zveřejnil 76 článků, vy jste mi napsali 238 komentářů a blog celkově byl zhlédnut už 5000krát!

Přemýšlel jsem, jak pro vás udělat tuto stránku příjemnější…

Rozhodl jsem se ve tři věci:

  1. Zlepšit svůj styl psaní tak, aby byl pro vás čitelnější
  2. Zaměřit se na kvalitu článků
  3. Změnit design blogu

Právě třetí bod jsem si vzal pod ruku nejdříve. Jelikož možné designy si potřebuji takzvaně omakat, tak se prosím nedivte, když několik následujících dní se bude vzhled blogu měnit.

Každopádně to Vy jste tou nejdůležitější součástí tohoto blogu!  Proto ocením, když se v komentářích zmíníte, jak byste si budoucí vzhled představovali.

Děkuji a děkuji za Vaši přízeň

onepatas

10 Comments

  1. Doufám Patriku, že moje variace na Alfonse Muchu se ti líbila, je to olej na desce a malovala jsem ho již dávno, dnes dávám přednost krajinomalbě, talent u tebe je zjevný, co chceš studovat? Mnoho věcí si člověk volí sám a to i v počítači ne jen v životě?

    Odpovědět

  2. Na mnohé šabloně je kolonka: vzhled: rozšířené možnosti nastavení: pozadí…vlastní……záhlaví: vlastní….do kolonky média si dám fotky, obrázky a s těmi potom pracuji.
    Hodně radosti z tvorby, jen oslovit: bych nikoho nechtěla milý one? Co třeba, Česky: Pepík?

    Odpovědět

    1. Milý „one“ je Patrik. Klidně ti to prásknu, je šikovnej a nemá se při svým mládí za co stydět. Jsem jeho „Františka“, takto fanynka. A nic za to nechcu 😉

      Odpovědět

      1. My se tak trochu známe Kitty? Ani já si nemyslím, že není šikovný, chodím jen k šikovným a mně milým lidem. Jsem ráda že již vím, že se jmenuje Patrik. Děkuji Anna

        Odpovědět

    2. Děkuji! Ani jsem nevěděl, že si člověk může určit vlastní pozadí… Měl jsem za to, že je na to potřeba placená verze.

      Co se oslovení týče, budu si dávat pozor a začnu se opět podepisovat „Patrik“… Také bych nikoho nechtěl oslovovat „One“

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

