Kreslení je můj život

kresba Zonda drawing

Pagani Zonda Tricolore

Nedávno jsem se tu zmínil, že opět pracuji na kresbě.

Jako vždy mi to hrozně dlouho trvalo a já už si myslel, že to snad nikdy nedokončím.

Tuto kresbu jsem tedy kreslil hodiny a hodiny na formát A3 a stačilo mi k tomu pár propisek a pastelek…

A dnes konečně nadešel den premiéry!

Jsem na sebe hrdý, že jsem se vůči předchozí kresbě opět posunul dál. Je vidět zlepšení, a to hlavně v oblasti interiéru a celkového stínování.

Každopádně nehodlám zahálet. Budu kreslit Škodu 1000 MB, což bude prakticky protipól tohoto supersportu.


Co říkáte, líbí se vám?

Patrik

36 Comments

Zanechat Odpověď

