Bez propisky ani krok!

Určitě i vy znáte ten pocit, když něco důležitého zapomenete

Osobně takové chvíle nesnáším, hrozně mě tíží a deptají.

… proto u sebe vždy nosím propisku.

Každý z nás má u sebe telefon, peněženku či klíče. Ale kdo z vás u sebe nosí propisku?

Existuje totiž takový zákon schválnosti, který je blízký každému z nás – ty nejlepší myšlenky k nám přichází v ty nejméně vhodné chvíle.

Hodně článků mě napadlo během projížděk na kole, ve sprše či při cestě od kamaráda.

Lidský mozek je úžasný nástroj – dokáže v jediné sekundě zpracovat 38 biliard operací, což je neuvěřitelné,…

… a do jeho paměti se vydá přes 3,5 milionu celovečerních filmů v HD kvalitě.

A přes to všechno dokážeme zapomenout, co že jsme to vlastně chtěli.

Proto je propiska základ mého vybavení.

Dokáže mi zachránit skvělé nápady, nové myšlenky, nervy a co hlavně – čas.

Co je vaše základní vybavení?

Patrik


Líbil se vám článek?

Pokud ano, nezapomeňte se přihlásit k odběru článků na váš email. 😉

(symbol souboru v levém horním rohu)

22 Comments

  1. Propisku u sebe taky většinou nenosím…a většinou ani telefon…A když zapomenu…Tak platí u mě, co není v hlavě, je v nohách…. 🙂

    Odpovědět

  2. Já osobně si píšu návrhy na články, verše nebo náměty a povídky do telefonu:D Mám na to zvláštní místečko, protože jediná věc kterou nedokážu zapomenout je mobil.. jako třetí ruka! 😀 Ale je pravda, že nejvíc mě toho napadne ve sprše kde si telefon neodvážím vzít takže s tou propiskou to není zase tak špatný nápad:D Parádní článek:)

    Odpovědět

  3. Přiznám se, že sama prupisku nenosím a většinu nápadů si píšu do poznámek v mobilu! 😀 Ale uznávám, že prupisku by u sebe měl mít každý, protože je to takový základ, občas někdo chce číslo nebo zaznačit jinou věc! 🙂 Krátký a velice výstižný článek! :3

    Odpovědět

  4. Musím říct, že tenhle článek mě opravdu donutil zamyslet se. Což vlastně všechny tvé články. :))) Mohu s tebou jenom souhlasit a vlastně tě jenom chválit ! :)))

    Odpovědět

  5. Kde jsem se to objevila? Musím říct, že nemám ráda změny (i když je to proti všemu a člověka to nikam neposouvá), ale po chvilce se mi to u Patrika moc líbí 😀

    No a k článku – propisku nosím – mám tu výhodu, že jako holka musím stejně nosit kabelku (protože kapsy nám prostě módní návrháři odmítají dělat), takže v ní psací potřebu najdu vždycky. Nosím takovou kartičku – swiss card (a v ní je i malý nožík, nůžky, špendlík, propiska apod 😉 )

    Odpovědět

    1. Těší mě, že se nový vzhled líbí. Hodlám si jej totiž nechat hoodně dlouho 🙂

      Co se té swiss card týče, to je hafo věc. Úžasný nápad. Doteď jsem o ní neměl ani tušení…

      Odpovědět

  6. Já propisku nenosím, spoléhám se na to, že ji mají ostatní, ale jak říkáš, jako zákon schválnosti zrovna když mě napadne něco zajímavého nebo duležitého tak jí nemám, ale díky mobilu to vše můžu napsat do poznámky 😛 🙂

    Odpovědět

  7. Tužku a papír nosím u sebe vždy od nepaměti. Propisku už tolik ne, v potřebné chvíli mi často nepíše! Až si jednou pořídím lepší mobil, bude mi stačit tento.

    Odpovědět

  8. Když není po ruce propiska, je po ruce mobil. Tam se toho dá zapsat… 😀 Nicméně pro mě osobně je přílišné zvýrazňování v článku spíše rušivý element a když ne rušivý, působí to prostě určitým dojmem, kterým se autor vyjadřuje a tímhle způsobem to já nedělám, takže si to i pro příště odpustím 😉

    Odpovědět

  9. V tomto směru – nenosím OBVYKLE papír ani propisku, ba ani tužku. Ale základní vybavení pro venčicí vycházky s Terezkou je igelitový pytlík na „miny“ ;-P

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

