Příjemný domov je základ

logo - love your home

Nedávno moje oblíbená blogerka Marti rozjela projekt Love Your Home.

Název a designové zpracování loga mě zaujalo, a tak už jsem uháněl stáhnout si nabízený ebook, abych zjistil, o čem že to vlastně je.

Neváhal jsem a začal číst a byl jsem mile překvapen.

Ebook je vlastně příručka…

… pro každého, kdo má rád svůj domov a rád by jej více zútulnil.

Pokračoval jsem ve čtení a postupně zkoumal 7 kroků, jak lépe organizovat svůj domov.

Existuje spousta ebooků, spousta příruček… tak proč doporučuji zrovna tuto?

Díky ebooku jsem se naučil jeden skvělý návyk…

… pravidlo jedné minuty.

Jde o to, že večer před spaním uklidím na své místo vše, co mi zabere méně než jednu minutu.

Ráno se tak probouzím do prostředí, které je takřka uklizené – nikde na mě nečíhá rozházené oblečení a pracovní stůl mě nevítá haldou rozházených papírů.

A takových tipů a triků je ebook plný!

Najednou mám ve svém pokoji daleko příjemnější atmosféru.

… už mě při kreslení nerozptyluje nepořádek všude kolem.

Věřím, že i vás zaujme tak jako mě

Patrik


Toužíte po více takových doporučení?

Pokud ano, nezapomeňte se přihlásit k odběru nových článků na váš email. 😉

(symbol souboru v levém horním rohu)

4 Comments

  1. Ahoj, prvně díky za tip na ebook. Příští rok se, doufám, stěhuju, tak se to bude hodit. Články u mě teď nějakou dobu bohužel nebudou. Mimo to, že jsem v maturitním ročníku na prestižní škole jsem si ještě nabrala tréninky se psem a několik jazykových zkoušek, takže když se zrovna neučím nebo nevztekám, jak na nic nemám čas, snažím se držet pohromadě svůj osobní život. Blogování mi samozřejmě chybí, ale než psát narychlo články, které pro mě jsou jen povinností, si raději počkám, než dodělám všechno, co je třeba, a pak se zase do blogu pustím. Moc si cením toho, že ke mně stále chodíš, a prosím o trpělivost. Ono se to začátkem roku zase rozběhne 🙂

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

