A dost, už žádné valašení!

Minulá výzva začíná účinkovat a já pomalu plním to, co jsem si uložil… A to každý den splnit tři důležité úkoly.

Je tedy čas položit před sebe další výzvu!

… tentokrát asi tak těžkou, jako donutit se k ranním studeným sprchám!

Jde o můj problém ráno vstát…

Moc dobře vím, že bych měl ráno vstávat alespoň hodinu a půl před začátkem vyučování.

… ale to je tak vše.

Mám takovou představu – dokonalé ráno.

V ní jde o to, že ráno vstanu brzy bez pomoci budíku. Poté se hezky protáhnu, osvěžím ve sprše, v klidu se najím a vyrazím do školy plný energie…

… ale pak ráno zařinčí budík a já nejsem schopný se z té postele zvednout.

Jako třeba dnes…

To jsem hodinu koukal do stropu. Moc dobře jsem věděl, že bych měl vstávat, že nestíhám…

… ale nedokázal jsem najít motivaci, abych se zvedl z pelechu.

Jako bych snad neměl důvod vůbec vstoupit do nového dne…

A právě to změním!

Já to dokážu, dokážu vstát!

… mám před sebou před sebou další jeden den a kdo ví, zda není poslední.

… mám tam venku přece kamarády, které rád vidím a kteří rádi vidí mě.

… mám možnost opět dokázat, co ve mě je!

Mám tedy takový plán – probudit se dříve, než mě probudí budík a začít den energicky a tak, jak si to představuji!

Držte mi palce!

Patrik

6 Comments

  1. Ráno je pro mě základ, mám ho asi z celýho dne nejradši. Vstávám minimálně hodinu před tim, něž musim jít a dělám si velikou snídani při kterym si čtu nebo koukám na videa svých oblíbených youtuberů. Rozhodně si nekazim den dobrovolně, každýmu dnu dávám šanci bejt perfektní. 🙂

    Odpovědět

  2. Přesně tohle jsem si taky dlouhou dobu říkala. Nyní dokážu vstát hodinu před budíkem čili v 5 hodin a úplně v pořádku. Nikdy jsem nebyla ten typ co brzo vstává, vždy si ráda pospím, ale nějak se ve mě něco zlomilo. Šíleně mě štvalo, že jsem dokázala prospat půl soboty. No a nyní vstávám doma první, když teda doma někdo je 🙂

    Odpovědět

  3. Když musím vstávat v 5, vstávám v pět. Nesprchuji se, snídám daleko později. Neumím si představit, že bych se v tuto dobu budila sama nebo že bych vstala sama od sebe ve 4, abych se sprchovala, cvičila a ještě snídala, to už mi připadá až praštěné.

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

