Moje opomíjené anime

Sinon SAO kresba

Sinon z SAO II

Po dlouhých chvílích s propiskami v ruce je Sinon konečně hotová!

Kresba je věnována mé lásce k anime, přesněji k sérii SAO, kterou jsem si neuvěřitelně oblíbil a kterou bohužel zanedbávám…

Je to vlastně můj první vánoční dárek!

… pro mě 😈

Do Vánoc hodlám nakreslit další dvě kresby, které najdou dvě šťastné osoby pod stromečkem. Zde na blogu je tedy logicky zveřejním až po Štědrém dni.

Držte mi palce, ať to stihnu nakreslit

Patrik


Pokud se Vám moje kresby líbí, co takhle se přihlásit k odběru novinek? Už Vám žádná kresba neunikne 😉 (symbol složky vlevo nahoře)

37 Comments

  1. Wow hrozně nádherně kreslíš 🙂 taky bych chtěla takhle malovat. Na škole máme výuku na kreslení a hodně tam kreslíme různé věci, a vůbec mi to nejde.. 😀

    Odpovědět

  2. prepracovaná kresba… v Japonsku by si s veľkou pravdepodobnostou už pracoval niekde ako tvoca anime rozpravok 🙂 stále nechápem, že tieto dielka vznikajú prostredníctvom pera :-O

    Odpovědět

          1. Tož neberu 🙂 Jsem náladovej, ale taky upřimnej. A kreslení rozumím, aspoň doufám. Vaše kresby mají profesionální úroveň. Nestyďte se a někam to pošlete. Když Vás neuživí komiks, tak design určitě. Máte obrovskej talent.

          2. Je zde jen takový malý problém – potřebuji předlohy, inspiraci… Až toto odbourám, tak potom to bude paráda.

            A Vy kreslíte?

          3. Vlastně už pár let ne, jsem starší chlapík a řeším jiné věci. Ale asi jsem to nezapomněl. Jsem ovšem nevzdělaný amatér, jediný jednostránkový komiks mi vyšel v osmdesátých letech v samizdatu. Krom toho jsem si přivydělával karikaturami na svatební oznámení nebo maturitní tabla. S Vámi se porovnávat nemůžu, Vy to máte daný shůry.

          4. To bude trošičku problém. Staré kresby jsou ode mne 240km, nové neexistují. Sice tam na Silvestra pojedu, ale sotva se mi bude chtít vláčet nadbytečné kilo papíru v batohu pěšky šest km na vlak. Navíc nemám scanner.

  3. Ty mi dávaš 😀
    Vždyť to ani něšlo pomalu poznat, že je to kresba 😀
    Perfektní! Jen tak dál! 🙂

    P.S. : Mé oči si vyloženě přejí se sem opět podívat 🙂

    Odpovědět

  4. Blahopřeju k dokončení díla. Mám tě přihlášeného, takže mi přiletí všechno, co zde odklikneš. Jsem zvědavá na povánoční odhalení…

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

