52 změn pro rok 2015

Právě před pár minutami mi přišla na email úžasná nabídka.

Pavel Říha na svých stránkách nabízí ke stažení knihu 52 změn od Lea Babauty v českém jazyce, a to zdarma!

O čem tato kniha je?

Leo v ní předkládá pro každý týden v roce jednu výzvu, která může učinit náš život spokojenějším, efektivnějším či jednodušším…

… a je jen na nás, zda se do ní vrhneme a zkusíme tak zkvalitnit svůj život 🙂

Rád bych udělal z roku 2015 rok výzev!

Nehodlám splnit každou jednu výzvu, která v knížce je. Každopádně věřím, že tak půlku z nich určitě vyzkouším.

Půjdete do toho se mnou?

Uděláme z roku 2015 rok změn?

Pokud říkáte ANO, tak zmíněný ebook můžete získat na stránce Pavla Říhy po zadání Vašeho emailu.


Ať se ebook líbí 😉

Patrik

4 Comments

  1. Jdu do toho s tebou. A dostala jsem se tam bez udání e-mailu. Nakoukla jsem a nedivím se ti, že ty, takový novátor a můj inspirátor, do toho jdeš. Pokud se my budeme měnit k lepšímu, bude lepší i svět – v nás i kolem nás. Díky díky díky!

    Odpovědět

    1. Jejda… Tak to abych možná změnil odkaz, aby se pan Říha nezlobil za „zneužití“ jeho služeb 😀

      Jsem rád, že do toho jdete se mnou! Už se nemohu dočkat 🙂

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

