Asijský dřep 30/30

Je tomu asi půl roku, co jsem na jedné stránce narazil na velice zajímavou výzvu. Šlo o výzvu, kdy člověk po třicet dnů sedí každý den třicet minut v hlubokém dřepu.

„To přeci nebude vůbec těžké,“ řekl jsem si tehdy a zkusil si takto sednout. Jaké ale bylo moje překvapení, když hned při prvním pokusu jsem přepadl na záda.

Vůbec jsem nedokázal sednout si do dřepu, a tak jsem si řekl, že tu výzvu zkusím někdy později…

… to „později“ nastalo před pár dny, když jsem si na tento dřep vzpomněl při své ranní rozcvičce. Zkusil jsem to tedy a ejhle, sice to není ideální, ale v hlubokém dřepu se udržím.

Proč jsem se rozhodl tuto výzvu zkusit?

Je k tomu totiž řada skvělých důvodů!

Silnější a uvolněné nohy!

Lepší držení těla!

Posílení kyčelních kloubů!

Zvětšení mobility kotníků!

Úleva od bolesti zad!

Lepší trávení a vylučování!

Lepší cirkulace krve!

A jaká jsou pravidla pro tuto výzvu?

Nevynechat žádný z 30dnů

Každý den být v dřepu alespoň 30 minut (lze rozdělit na libovolné úseky)

Vzdálenost chodidel asi na šířku ramen

Při pocitu bolesti se na chvíli zvedněte a třeba se projděte

Nejlepší je dřepět naboso

Paty by musí být na zemi (nejde-li to, použijte pod ně podložku)

Hluboký dřep je odpočinkovou pozicí.

To, že dřep děláte dobře a že jej zvládnete, poznáte podle toho, že až vás budou bolet nohy ze stání, tak si automaticky dřepnete 🙂

A jaký je rozdíl mezi hlubokým a „běžným“ dřepem?


Výsledek této výzvy


 

Dřepům zdar!

Patrik


Zajímá Vás, jak tuto výzvu zvládnu?

… přihlaste se k odběru novinek (skrze symbol souboru vlevo nahoře) a žádný nový článek už vám neunikne 😉

5 Comments

  1. To je dobré předsevzetí! Určitě se líbilo všem co si ho přečetli. Jinak na této stránce jsem prvně a ty obrázky jsou naprosto fantastické. Tomu se říká dar z nebes! I když věci ohledně toho dřepu moc nechápu ale důležíté je že „Všechno jde, když se chce!“ jak někdy říkám.

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

