Vánoční dáreček

Audi A6 C4 drawing

Audi A6

Tento rok jsem se rozhodl svému otci vymyslet pořádný dárek.

Vždy jsem ho bral na lehkou váhu. Spíše jsem mu kupoval náčiní do dílny, než něco pro potěšení…

… tentokrát věřím, že ho dárek chytne za srdce!

Jsem na tuto svou kresbu hrdý.

Strávil jsem u ní hodiny a hodiny. Vše je kresleno několika propiskami na formát A4.

A výsledek stojí za to!

Co Vy, našli jste pod stromečkem něco, co Vám rozehřálo srdce?

S přáním krásných svátků

Patrik


Pokud se Vám moje kresby líbí, co takhle se přihlásit k odběru novinek? Už Vám žádná kresba neunikne 😉 (symbol složky vlevo nahoře)

19 Comments

  1. Auto jsi vystihl skvěle držím Ti palce při další tvorbě, syn se letos pustil do kreslení ale jen tužkou nebo uhlem nikdy by mně nenapadlo že ho to až tak chytí jde mu to skvěle a já ho potěšila na vánoce speciální sadou tužek a uhlů a doufám že mu to vydrží.

    Odpovědět

  2. Neskutečně obdivuji každého, kdo svede nakreslit auto tak, aby vypadalo jako auto. Mě osobně se to nikdy nepovedlo…Všechny ty čáry podle perspektivy, stínování, všechny ty součásti…Smekám! Krásně vystínováno.

    Odpovědět

  3. Tak klobouk dolů tedy , ta práce s barvami stínování …lesk…přímo dokonalé ..už jen si ho nesplést s opravdovým 🙂

    Odpovědět

  4. Moc povedene, zvlaste se mi libi ten odraz keru na prednim skle a kapote 🙂
    Rozehral srdce? Mno asi nova sada uhlu, akvarelove pastelky nebo mozna vypostec na luk.
    A z ceho jsi se nejvice radoval ty?

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

