Povídka 4P

Dnes je tomu 878 dní, co jsem měl velice zajímavý sen…

… v tom snu jsem mezi stromy viděl ve stínech divný „škleb“.

Do té doby jsem psal jen slohové práce jen ve škole, ale toho dne jsem začal psát svou první povídku.

Stejně jako u svých kreseb jsem postupoval pomalu a ani po dokončení poslední kapitoly stále nebylo hotovo. Čekala mě korektura.

Znovu a znovu jsem si to četl, opravoval chyby, upravoval příběh.

Nebyl jsem na to ale sám. Našli se dobré duše, které mi s hledáním chyb rády pomohly. 🙂 Jsem jim za to nesmírně vděčný!

Už od začátku psaní jsem svou tvorbu před jednou osobou úmyslně tajil…

… mé mamce jsem se totiž odmítal pochlubit.

Den před Štědrým dnem jsem tedy strávil závěrečným čtením a korekturou, abych ji mamce konečně mohl předložit jako dárek. Kdo by byl řekl, že tam stále bylo tolik chyb! Dokonce u jedné kapitoly chyběl kus příběhu! 😀

Doufám, že i Vám se bude moje povídka líbit.

Naleznete ji zde: Povídka 4P

S přáním příjemných svátků

Patrik


Pokud se Vám na mém blogu líbí, co takhle se přihlásit k odběru novinek? Už Vám žádný článek neunikne 😉 (skrze symbol složky vlevo nahoře)

2 Comments

Zanechat Odpověď

