Moje rychlokresba

amazonan papoušek

Amazoňan Oranzovokřídlý

Někteří ještě na Štědrý den nakupují dárky…

… ani já na tom nebyl jinak. Jen jsem tedy nemusel nakupovat – já potřeboval kreslit.

Většinou mi kresby trvají. Poslední díla jsem kreslil minimálně týden, a to jsem pracoval docela aktivně.

Jenže na tuto kresbu jsem měl jedno odpoledne.

Naštěstí jsem to stihl a s výsledkem jsem spokojen.

Papoušek je kreslen opět propiskami, jen tentokrát na menší formát (A5).

Doufám, že se Vám líbí

Patrik


Líbí se Vám mé kresby? Pokud ano, co takhle se přihlásit k odběru novinek na Váš email? 🙂 (skrze symbol souboru vlevo nahoře)

29 Comments

  1. Wow, propiskama? To mi hlava nebere. Já zůstanu u svých sluníček a smajlíků 😀 a na vrcholná díla se budu chodit koukat sem 🙂 Neplánuješ zavést instagram? Určitě by stálo za to, publikovat pro celý svět 🙂

    Odpovědět

  2. Jéé, tak ten je krásný! Moc se ti povedl, jenom propiskama? No páni, nebyly vypsané? 😀
    ____________
    Odpověď na tvůj komentář: Tak doufám, že něco pak hodíš na blog. 🙂 – to se splnilo, tak dobrý 😀

    Odpovědět

  3. Zdravím.
    Noo, parádní dílo! Papoušky mám velice ráda. Jsou tak inteligentní. Tento amazoňan je super. Líbí se mi využití zajímavé techniky.
    Ptáci se kreslí dobře, mají jednoduché křivky a výrazné barvy:)

    Odpovědět

  4. Je krásný. Neznám originál, ale pokud ho máš doma, je to krásný živočíšek. A že jsi to stihl za půl dne je příznačné. Je to dárek – pro tebe, šikulu radostnýho 😉

    Odpovědět

  5. Ten je…. Nádherný! Krásný, úžasný …. Takový dárek vážně velmi potěší.. Vlastně, vždy, když vyrobíš/ nakreslíš nějaký dárek, tak potěší nejvíc 🙂

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

