Vychytávky mého pokoje

Nedávno jsem si psal s jednou blogerkou a zmiňovala se mi, že hodlá natočit video, kde představí svůj pokoj.

„Proč neudělat něco podobného?“ zeptal jsem se sám sebe.

Rozhlédl jsem se po svém pokoji a všiml si toho nepořádku, co všude kolem panoval. Došlo mi, že pokud pro Vás hodlám udělat takový článek, tak nejdříve ze všeho musím uklidit.

Každopádně nehodlám představit svůj pokoj jako celek…

… místo toho zde máte přehlídku mých „vychytávek“. 🙂

1/ Můj stolek

Jak víte ze starších článků, potřebuji mít po ruce propisku a papír, tudíž ani na stolku nesmí tato kombinace chybět… 🙂 Dále mám na monitoru úžasné motto z jednoho anime: „Kdo nic neobětuje, ten nikdy nic nezmění.“

Základní vybavení pro práci u stolku

Základní vybavení pro práci u stolku

2/ Moje tabule

Když jsem chtěl začít s natáčením, napadlo mě, že potřebuji mazatelnou tabuli. Jenže kupovat se mi nechtěla, a tak jsem si ji vytvořil sám. Stačilo obětovat dva výkresy a půjčit si od táty širokou izolepu.

Nyní tabuli k natáčení nevyužívám, spíše mi připomíná, co mám udělat. 😀

Bílá mazatelná tabule

Není nad mazatelnou tabuli…

3/ Pořadník hezky při ruce

Ještě nedávno jsem si pro papíry, pravítka, sešity a tak podobně musel chodit přes celou místnost… Sice jsem možná měl pohyb navíc, ale hrozně mě to vytáčelo. Nyní je to daleko lepší.

Trocha estetické krásy u nudných papírů

Trocha estetické krásy u nudných papírů

4/ Noční stolek

Původně tento kus plastu sloužil jako zásuvky na mém stolku. Ale bylo to přidělané jen dvěma šrouby, takže se to křivilo a praskalo…

Nyní tedy mám vše důležité hezky u sebe i když spím.

To nejdůležitější je hezky při ruce

To nejdůležitější je hezky u mě

5/ Nástěnky

Na nástěnce jsem kdysi míval motivační kartičky, které mě měly inspirovat… Myslím ale, že nynější způsob na mě má pozitivnější vliv. Nástěnky mi totiž nyní připomínají, co mám rád a kdo jsem…

Rád bych zmínil ty dva popruhy nelepící izolepy, které drží tu větší kresbu… Na tento nápad jsem hrdý. 😀

Ten roh o mě vypovídá mnoho...

Ten roh o mě vypovídá mnoho…

5/ Koš a deka

Koš hezky pod nohama je skvělá věc. Už se mi po stolku neválí spousta zmačkaných papírů… A těch kalorií, co jsem spálil při cestách na chodbu, kde byl nejbližší „odpaďák“. 😀

Ta deka je tam takto obalená, protože stolek je kovový a mě vždy zbytečně chladly nohy… A nápad s tím zavázáním, aby to stále nepadalo, mě byl vnuknut až při focení této fotky. 🙂

Pohodlí a pořádek musí být!

Pohodlí a pořádek musí být!

Toto tedy byly drobnosti, které mi zpříjemňují život v mém pokoji.

Co Váš domov? Také máte vychytávky, o které byste se rádi pochlubili? 🙂

Ať žije lidská vynalézavost!

Patrik


Pokud se Vám článek líbil, co takhle se přihlásit k odběru novinek? Už Vám nic neunikne 😉 (symbol složky vlevo nahoře)

16 Comments

  1. Hmmm, pěkně sis to tam vylepšil. Já si v pokoji taky před vánoci uklízela, teď už se tam konečně dá žít. Moje vychytávka v pokoji je knihovna za postelí. Mezi mým a ještě jedním pokojem bývaly totiž shrnovací dveře, ale já jsem je oddělala a do vzniklého prostoru umístila knihovnu která jej úplně zaplnila. Pak jsem přisunula postel a bylo to. Teď mám všechny své knihy po ruce když si chci večer číst a navíc mám na jedné z poliček i přemístitelnou lampu na čtení. Teď si můžu číst v posteli v jakékoli denní době po libosti 🙂

    Odpovědět

  2. Jenom co sem tentokrát přichystal na chatovsem:
    Tento silvestr se budou plnit přání a to komukoliv kdo příjde. Stačí mít přání které dokáže zaujmout lidi a je zdánlivě nemožné, aby se něco takového normálně nestalo ale zas by nenělo být nesplnitelné. Přání nebude plnit jenom jeden člověk to opravdu ne. Úlohou každého kdo příjde je skusit plnit přání jestli ho může splnit. Toto zaručí kouzelnou noc a je toho připraveno mnohem víc ale teď už mlčím to je překvápko! Prosím přijď, čím víc příjde lidí s přáním tím bude víc legrace!

    Odpovědět

  3. Prvně jsem si říkal „To bude otrava, že bude popisovat svůj pokoj.“ ale jak sem si přečetl o nepořádku a vychytávkách tak mně to hned začalo zajímat. K mému zklamání tam máš hodně hezky uklizeno (opravdu hezky) ale ty vychytávky. Sice nic co bych si udělal ve svým pokoji ale ty nápady mně zaujali. Nejvíc to že z lepící pásky jde udělat mazatelná tabule. No a co já mám ve svém pokoji. Jediný co je tam zajímavý je alzenál DVDček který mám ozdobený různýma postavičkama a odpadkama.

    Odpovědět

    1. Jsem rád, že tě článek chytl! 🙂 Snažil jsem se to udělat poutavě a těší mě, že to tak vyšlo… Jinak doufám, že tě opět brzy zachytnu na chatu 😉

      Odpovědět

  4. Mně se hrozně líbí ta deka kolem stolu. 😀 To by mě nikdy nenapadlo!
    Taky jsem jednu dobu uvažovala o podobném článku, ale vždycky se ojím, abych neukázala až moc. Snažím se si své soukromí nějak tak chránit. Možná to moc přeháním, ale myslím, že v tomto případě na tom není nic špatného. 🙂
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    Odpovědět

  5. Máš zajímavé vychytávky. Hodně mě zaujala ta tabule, ta je boží. 🙂 Já nemám v pokoji moc vychytávek, akorát náušnice skladuji do takového boxíku, který mám na stole. Jinak mám na stole nehorázný bordel. 😀

    Odpovědět

    1. Děkuji… a přitom jsou to jen dva kusy papíru a izolepa 😀 Ten boxík se asi hodí – živě si dokáži představit, že náušnice mají tendenci se ztrácet 😀

      Odpovědět

  6. V prvním šuplíku mého PC mám psací potřeby i papírky. Na stole mám navíc vždy láhev s vodou, mobil a nyní svíčku s vonným olejem, mám to ráda. Vedle stolu koš mám. Nohy mne nezebou, nepotřebuji deku. Nástěnku taky ne, mám poznámkové lístečky na ploše se vzkazy. Na nočním stolku mám kromě lampičky knížku, brýle a na noc mobil.

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

