Znáte Edvarda Muncha?

Kresba Lamborghini Miura

Lamborghini Miura

Tak co čtenáři, jak na Vás působí moje nejnovější kresba?

Je to něco jiného než propisky, že? 😀

K tvorbě jsem použil své nové pastelky a papír formátu A4. Celé jsem to kreslil po dvě odpoledne.

Ze začátku mi tento nový styl kreslení strašně vadil…

… nic totiž nebylo tak, jak jsem si navykl u propisek. Chvílemi jsem toužil celou kresbu roztrhat. Ale místo toho jsem se rozhodl, že budu experimentovat a používat různé barvy… No a vzniklo toto. 🙂

Už se těším, až započnu další kresbu, rád bych totiž vyzkoušel speciální vlastnost akvarelových pastelek.

Až tedy kresbu dokončím, tak ji štětečkem mírně namočím.


Poznáte, jakým obrazem jsem se inspiroval? 😛

Patrik


Pokud byste neradi přišli o mou příští kresbu, budu rád když se přihlásíte k odběru novinek na Váš email (skrze symbol souboru vlevo nahoře). 😉

18 Comments

      1. huhůů, nějak mi nedošlo, že píšu z úplně špatnýho profilu O:) Takže blog, na který jsem Tě tímto poslala je záležitost vš kolejí. Založila jsem ho pro pobavení všech nás, co tam bydlí a o prvotní myšlence píše tenhle článek:
        http://triprinceznyzde.wordpress.com/2014/11/15/happy-together/
        Nepíšu ho jen já, je to kolektivní a máme už asi 4 přispěvatele 🙂 Nebylo v plánu ho vypouštět do světa, ale opravdový svět lidí vždycky táhne…;) Doma jsem úplně jinde, tak ti s dovolením přikládám i odkaz na „mě“. A rovnou na Žít podolí, protože o tom to celé je 😉

        http://paralelnisvet.blog.cz/1411/zit-podoli

        Jinak pastelky jsem ještě nezkoušela, musím se věnovat zatím školním věcem, ale ještě na ně přijde čas 🙂 Přeji krásná den a omlouvám se za dlouhé vypisování 😉

        Odpovědět

  1. Výkřik aneb … ten šílenec co křičí 😀
    Krása! Kresli aquareklami, protože jsou to úžasné pastelky a dají se s nimi tvořit (téměř) zázraky 🙂 Těším se na další kresbu 🙂

    Odpovědět

  2. Nepoznám, ale dobře jsi prožil dva dny svého volna. Zde vidíme výsledek. Zkoušej, uč se, experimentuj. Máš další z návrhů, jak se zlepšovat 😉

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

