Mých 14 bodů vděčnosti

Je to tu, loučí se s námi ročník 2014!

…  doufám, že jste si jej vychutnali aspoň tak jako já.

Stejně jako každý rok, i tento byl plný nejrůznějších zážitků. Mnoho věcí se v mém životě změnilo a opět jsem se posunul o kus dál.

A právě proto bych rád tento rok uzavřel tímto článkem, kde vzdám hold odcházejícímu roku a poděkuji mu za vše, co mi dal. 🙂


Roku 2014 jsem vděčný za:

Blog: … už na začátku jsem věděl, že to bude veliký krok – ale že mi až tak pomůže v osobním rozvoji, to jsem netušil.

Kulturní rozvoj: … byl jsem na baletu, muzikálu, komediích, různých dalších hrách, na koncertech sborového zpěvu a electroswingu.

Akce s kamarády: … konečně jsem začal na nabídky okolí říkat ano, a tak jsem se dostal k „výkendovce“, která mi silně ovlivnila život.

Kreslení: … v této své zálibě jsem se o pořádný kus zlepšil a vykouzlil tak darováním kreseb nejeden úsměv.

Anglie: … měsíc stáže v zahraničí mě hodně poznamenal a daroval mi spoustu zkušeností a zážitků.

Anime: … hned zpočátku roku mě na to přivedla kamarádka a já už tak stihl nasledovat ke stovce hodin těchto japonských seriálů.

Geocaching: … k této hře jsem se dostal v Anglii a od té doby jsem do „lovení pokladů“ blázen.

Kamarádky: … ženský úsměv je ženský úsměv a nevyměnil bych jej za nic na světě.

Život a zdraví: … za celý rok se mi nestalo nic vážného a nepřišel jsem o nikoho blízkého – za co bych mohl být vděčnější?

Zahraničí: … kromě Anglie jsem s rodinou strávil týden v Chorvatsku a kamarád mě pozval na Slovensko.

Taneční: … sice to bylo jen pár lekcí ze začátku roku, ale i tak nezapomenu na svou tehdejší největší zálibu.

Víra: … za ten rok jsem se přiblížil více nejen sobě, ale i Bohu.

Cyklistika: … zbožňuji chvíle na kole daleko od domova, dokonale mi to urovnává myšlenky.

Osobní rozvoj: … začal jsem navštěvovat různé přednášky, více čtu, zbavuji se špatných návyků, rozvíjím se a snažím se žít spokojeněji.

Pevně doufám, že ročník 2015 bude přinejlepším stejně úžasný.

Na blogu bych rád každý týden navrhl nějakou výzvu, která by mohla mít pozitivní účinek na můj i Váš život…

… budu tedy rád, když se ke mně přidáte!


A za co jste vděčni Vy, moji drazí čtenáři?

Patrik


Nechcete-li přijít o výzvy, či nové články celkově, doporučuji přihlásit se odběru novinek na Váš email (skrze symbol souboru vlevo nahoře) 😉

9 Comments

  1. Nejvíc vděčná jsem za mé rozhodnutí odjet na půl roku do Asie. Změnilo se tím u mě totiž naprosto všechno – uklidila jsem si v životě, ve vztazích, žiju mnohem vyrovnanější a spokojenější život a hlavně se těším na každý nový den 🙂

    Odpovědět

  2. Nějak mi nesedí ta věta s kamarádkama a pořád si to musím vykládat, že za ženský úsměv bys nic nedal, protože za nic nestojí 😀

    Odpovědět

  3. Prima, že se našel další človíček, který si urovnává v hlavě to, co se kolem něj dělo po celý loňský rok a ještě je za události vděčný. Já jsem vděčná za radostné věci, ale i za každodenní maličkosti, o kterých se na blozích ani moc nepíše, ale potěší třeba 10x za den.

    Odpovědět

    1. Každodenní maličkosti… Jak ty jsou úžasné 🙂 Třeba takový úsměv, mráčky na obloze, čistá tekoucí voda… Jsem rád, že jste je zmínila 😉

      Odpovědět

  4. Ahoj Patriku. Mojí jednoznačnou výhrou bylo setkání s tvým blogem a tvými aktivitami, návody, podněty. Z tohoto příkladu je vidět, že stará ženská může být obohacená mladým přístupem k osvětě a aktivitě a mlaďoch snad může být rád za uznání jeho přístupu k mladýmu životu.Zkrátka jsem ráda za to, že mi přinášíš nové pohledy. Rozhodně jsi mojí vzdělavatelskou stálicí. Do roku 2015 jsem zvědavá, s čím ještě přijdeš. Jsi mladý a nadšený. Přeju ti do příštího roku hodně zdraví a aktivit a aby svět kolem tebe byl příjemný a co nevstřícnější 🙂

    Odpovědět

    1. Děkuji mnohokrát za krásné přání 🙂 Do roku 2015 plánuji hlavně přinášet na blog různé výzvy, které by mohly různě posunout můj i život čtenářů… A určitě budou další a další kresby, jelikož jsem si tento koníček velice oblíbil 🙂

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

