2015: Rok NA MAXIMUM!

Máme zde první den v novém kalendáři, a tak je zde vlastně takový nový začátek.

A aby to nebylo jen vkročení do prázdna…

… rozhodl jsem se napsat 15 cílů, které toužím splnit!

Výzvy pro minulý rok dopadly všelijak. Nemohu říci, že bych neuspěl… Jen vše skončilo jinak, než jsem si očekával.

Toužil jsem například sedět v supersportu, místo toho jsem se svezl ve veteránu. Plánoval jsem nakreslit auto na formát A0, avšak nakreslil jsem úžasnou kresbu na formát A2. Přál jsem si slyšet „Miluji Tě“, namísto toho mi byla řečena jiná slova…

Ve výsledku si tedy odškrtl dva body, ale jsem vděčný, že to dopadlo jinak. Dopadlo to lépe. 🙂

A jelikož těch 10 bodů mě po celý rok silně motivovalo, budu v tom pokračovat.


Během roku 2015 hodlám:

Být úspěšný na vysoké škole:

… tudíž nejprve si ještě musím školu vybrat a dostat se tam.

Nakreslit takřka dokonalou kresbu:

… těžká výzva, já bývám hodně sebekritický.

Zvládnout maturitu bez trojky:

… a samozřejmě i bez horších známek.

Mít na blogu 30 000 shlédnutí:

… to abych psal poutavěji a rozšířil své čtenářstvo.

Napsat povídku o 50 000 slovech:

… no a to jsem 4P s 25 000 psal přes dva roky.

Strávit v zahraničí alespoň dva týdny:

… asi budu muset projevit vlastní iniciativu.

Mít na kontě 300 kešek:

… tudíž potřebuji odlovit 179 krabiček.

Vydělat si 15 000 korun:

… zajímavá výzva pro někoho, kdo se k brigádám moc nemá.

Získat novou srdeční zálibu:

… co se asi tak přidá k geocachingu, kreslení a cyklistice?

Políbit tu nejkrásnější slečnu:

… hurá se tedy odvážit!

Vidět něco majestátního:

… bude to Mount Everest jako ve filmu „Než si pro nás přijde“?

Strávit čas s tím nejkrásnějším autem:

… těch kandidátů pro tento titul!

Vyhrát velkolepý závod:

… bude 10 000 fanoušků dost?

Tancovat v dešti:

… zde by se dal splnit i ten bod s polibkem.

Smát se až k slzám:

… tak na toto se doopravdy těším!

Když to tak po sobě čtu, tak mám pocit, že to snad ani není v mých silách. 😀 Každopádně je to výzva a ty já rád! Každý jeden bod toužím odškrtnout

Už se nemohu dočkat!


A čeho byste rádi dosáhli Vy?

Patrik


Tento rok nehodlám splnit jen těchto 15 výzev. Na blogu budu každý jeden týden zveřejňovat různé výzvy, které nebudou mít za cíl nic menšího, než učinit naše životy spokojenějšími.

Pokud byste o to neradi přišli, přihlaste se k odběru novinek na Váš email (symbol souboru vlevo nahoře). 😉

11 Comments

  1. docela odvážné přání, až se mi chce napsat, že některá ani tak nemusí záležet čistě na Tobě, ale pokusit se o to můžeš 😉

    Odpovědět

  2. Políbit tu nejkrásnější, tak to je přání adekvátní k věku a moc přeji, je to štěstí i radost. To ostatní, pomalu a jistě přijde, průběhem a krok za krokem.

    Odpovědět

  3. Pěkně napsáno, hezky se to čte, náročnější to bude splnit. I když jak píšeš, není Tvým snem splnit všechno. To je dobře, alespoň se nebudeš nadbytečně stresovat. Já mám sny pro Tebe asi moc obyčejné – abychom byli zdraví a měli se rádi.

    Odpovědět

  4. Hodně štěstí do nového roku 🙂 a samozřejmě doufám že se Ti podaří splnit všechny cíle 🙂 hlavně ten tanec v dešti 😀 to už taky dlouho plánuju ale pak když prší tak si řeknu : proč jsem to vůbec chtěla? 😀

    Odpovědět

    1. 😀 Osobně jsem si u tohoto cíle vzpomněl na jiný zážitek v dešti a tak nějak mě napadlo, že by to mohlo být krásné, jelikož tanec pro mě byl v jednu dobu hlavní zálibou 🙂

      Odpovědět

  5. Přeju ti, abys moc nespoléhal na napsané cíle. Ale je dobře mít aspoň trochu jasno. A taky to dát na oči veřejnosti. Zajedno se veřejnost třeba taky chytí, zadruhé jsi trošku „motivován“ ke splnění. Takových cílů ještě budeš mít! Nenech se odvést od denních menších radostí pro napsané velké věci. I na těch 15 „kousků“ bude potřebovat dost energie. Kešky ti přeju – na našem novým mobilu je od včerejška zprovozněná GPS, bude lepší orientace. Hodně sil a elánu pro všechny dny a cíle. I pro ty, které nejsou přímo vypsané jako cíle, ale dodají ti radost a sebevědomí. Hezký rok 2015 ti přeje Marie-Kitty 😉

    Odpovědět

    1. Děkuji mockrát 🙂 Jak už jsem psal u jiného komentáře, není pro mě cílem dosáhnout těch cílů, ale být motivován k tomu, abych se někam posunul 🙂

      Odpovědět

  6. Obdivuji každého, kdo je schopen si takto naplánovat cíle, já si raději nic neplánuji. Zjistila jsem, že u mě to nemá moc smysl, vše, co si naplánuji nebo zadám, stejně dopadne pokaždé úplně jinak 😀

    Držím ti palce aby sis své cíle splnil! 😉

    Odpovědět

    1. Ono mě cíle také málokdy vyjdou přesně… Pro mě jsou cíle důležité hlavně kvůli cestě, která k nim vede 🙂 To, zda se stane to, co očekávám, není zas tak důležité… Podstatné je pro mě nezůstat ve svém životě na místě 🙂

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

