:01 Pravidelná dávka vody

Přemýšlel jsem, kterou výzvu vybrat pro tento rok jako první, a komentář od Intuice mi v tom udělal jasno. U článku o „vychytávkách“ v mém pokoji mi totiž napsala, že na svém stole má vždy láhev s vodou.

V tu chvíli jsem začal zpytovat svědomí…

Moc dobře sice vím, jak moc je důležité mít dostatek tekutin, ale ignoruji to. Jsem schopný za celý den vypít dvě skleničky vody, což je bída…

Jak tedy bude tato výzva vypadat?

Po deset dní budu u sebe mít dostatek tekutin kamkoli půjdu. Doma máme různé uzavíratelné lahve, tudíž jednu zabavím a budu si do ní napouštět vodu z kohoutku.

S návykem se má začít hned – neodkládat to. Takže už během psaní tohoto článku jsem si zašel napustit skleničku vody.

Každý návyk musí mít nějaký spouštěč – něco, co samotnému návyku předchází. Pro mě bude tímto spouštěčem ranní spatření umyvadla, kdy si ihned napustím vodu. No a celý den pak budu mít danou lahev na očích a jen co se vyprázdní, tak ji doplním.

Je pro mě důležité, navyknout si pít dostatek tekutin.

Když tak člověk neudělá, tak si zbytečně ubližuje – přichází bolesti hlavy, horší se schopnost soustředění… No a přesně to se mi často stává.

Opravdu velice mě nedostatek tekutin omezuje. Zbytečně bývám nervózní, protivný na své okolí a nechce se mi nic dělat…

A právě proto je toto moje výzva číslo jedna.


Výsledek této výzvy


 A jak jste na tom s pitným režimem Vy?

Patrik


Pokud se k mým výzvám toužíte připojit, nezapomeňte se přihlásit k odběru novinek (skrze symbol souboru vlevo nahoře) 🙂

16 Comments

  1. Je zajimavé si přečíst, že někdo to má naprosto opačně než já. Nikdy jsem s pitným režimem problémy neměla a barevné lahvičky jsou součástí celého mého života. Osobně jsem si zamilovala ty, co mají na sobě rysku a v průběhu dne, tak sleduju a měřím, kolik toho v sobě už mám. 🙂
    V Asii si o „kohoutkové“ můžu nechat jenom zdát. Doma musíme mít na kohoutku filtr, jinak se voda pít nespí a venku jedině balená a nejlíp vychlazená…
    Všem, co s novým návykem začínají, držím palce 🙂

    Odpovědět

  2. S pitným režimem bojuju už dlouho. Piju minimálně a vážně bývám často podrážděná, ve stresu a bez nálady cokoliv dělat. Možná by stálo za to, to zkusit.

    Odpovědět

    1. Dneska jsem to pití trochu dost opomněl a hned se mi nich nechce a nejradši bych od sebe ostatní odehnal… Děkuji za připomenutí, že si mám donést láhev vody 🙂

      Odpovědět

  3. Tak tohle mám úplně přesně. Mít plnou sklenici vody je dobré ale i tak mě to třeba někdy nedonutilo ji vypít – prostě tam byla 😀 Pomohlo mi, když si v práci vezmu 1,5l a vím, že za ten den to chci vypít, pak už doma stačí vypít jen trochu 🙂 Ale každopádně v dobách, kdy jsem pila jenom třeba dvě skleničky jako Ty, jsem bývala šíleně ale opravdu šíleně unavená..

    Odpovědět

  4. Ahoj. Nevím, jestli mluvíš o mejlu, co doporučuje hned před snídaní vypít 4 x 1,6 dl vody. S tím bych nesouhlasila. Pít víc je dobré, třeba kdykoli si vzpomeneš si vypít skleničku nebo upít z PETky kohoutkové vody, kterou bys měl s sebou. Ale takový dávky organismus vylekají. Pít průběžně, mít doma v termosce čaj (ale jen jednu další dávku po uvaření čerstvýho). Nápoje spíš jen teplý, ne vřelý, to se toho moc nevypije. Hlavně mít pořád v dosahu a – KDYŽ SI VZPOMENU, NAPIJU SE! Dodrž to a prospěješ si. Tělo se nemá lekat nikdy. Přeju ti další lepší nápady a záměry. A hezký celý rok 2015. Držím palce

    Odpovědět

    1. O takovém emailu nevím… Jde mi o to, navyknout si mít u sebe v dosahu něco k pití – tak, jak říkáte Vy 🙂 Jelikož například ve škole přes den takřka nepiji, což je špatně. Děkuji za tipy, které jste mi napsala 😉

      Odpovědět

  5. Go on! Držím palce.. 🙂 Pitný režim je důležitý, já sama bych také bez hrnku s čajem / vodou vedle své klávesnice nevydržela. A když tam není, tak jen zmateně upíjím prázdno z hrnku..
    Tak tedy.. na zdraví! A ať Ti to pak vydrží déle, než těch deset dní.. 😉

    Odpovědět

  6. Blahopřeji! A přeji ať to vyjde. Já jsem na tom s pitným režimem také na štíru – tu na větším, tu na menším. Někdy ho začnu dodržovat (od té doby u sebe neustále nosím tu vodu napuštěnou z kohoutku) a je to super, někdy zas přestanu (to pak nikdy nedojde k tomu bodu – doplním, když se vyprázdní). Největší problém s tím mám právě v zimě, protože studené vody vypiju minimum… a malou pidi termosku jsem si rozbila. Tak mě napadá, že Ježíšek něco zapomněl donést :-)))

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

