Blog a rok 2014

Dnes mi do mé emailové schránky přišla zpráva od wordpress se statistikou mého blogu za rok 2014.

Byl jsem příjemně překvapený, když jsem spatřil, že…

… blog měl přes 8 000 shlédnutí a Vy čtenáři jste mi věnovali 383 komentářů.

Zpráva obsahovala ale i bližší informace, o které bych se s Vámi rád podělil:

Které články byly nejnavštěvovanější

1/ Vzít či nevzít – to je oč tu běží (300+ shlédnutí)

2/ Kresba: Co v ní vidíte Vy? (190+ shlédnutí)

3/ Kreslení: Nádherná možnost využití času (180+ shlédnutí)

4/ Kreslení je můj život (180+ shlédnutí)

5/ Moje opomíjené anime (160+ shlédnutí)

Kdo nejúčiněji odkazoval

1/ facebook.com (1 000+ přístupů)

2/ diviznacka.blog.cz (60+ přístupů)

3/ omegax.webnode.cz (60+ přístupů)

4/ inspiruj.me (50+ přístupů)

5/ martinosb.eu (50+ přístupů)

Kdo nejvíce komentoval

1/ Kitty (60 komentářů)

2/ Intuice (45 komentářů)

3/ Joina (15 komentářů)

4/ Luci (13 komentářů)

5/ Didi (11 komentářů)

Z kterých států bylo nejvíce shlédnutí

1/ Česká republika (7 400+ shlédnutí)

2/ Slovenská republika (440+ shlédnutí)

3/ Německo (80+ shlédnutí)

4/ Velká Británie (70+ shlédnutí)

5/ USA (50+ shlénutí)

Rád bych Vám ze srdce poděkoval za Vaši přízeň!

A doufám, že si ji udržím i nadále. 🙂


Mějte se krásně

Patrik

9 Comments

  1. Super moc ti to přeji a vím, že tvůj blog si to zaslouží. Máš krásné články a krásné kresby a jsem rád že i muj web ti aspoň malinko poslal čtenáře.
    Vse dobre přeje Martin

    Odpovědět

  2. Dobrý den, moc děkuji za milý komentář.-)
    Přesně nevím jak mě to napadlo, už jako dítě jsem si psala pohádky a že jsem neuměla kreslit, vyběhla jsem si ven něco nafotit:-) Taťka byl vášnivý fotograf a první foťák mi pověsil na krk asi v šesti letech.-)) Můj plán stát se fotoreportérkou bohužel nevyšel, tak si teď prostřednictvím blogu plním dětský sen:-)
    Na blogu mám těch pohádek víc – štítek pohádky.-)
    Ajka

    Odpovědět

  3. No téda! Ano, byla jsem k tobě na blog účinné lákána a přilákána. Neznám moc mlaďochů, kteří by měli tak flexibilní myšlení. A energii a kontrolu, jak své úsilí zaměříš a jak to dopadlo. Je mi příjemný tvůj systém – pobídek k aktivitám. Dala jsem se strhnout a v pár případech jsem šla do sebe a něco změnila či posílila. Přeju ti i nadále nový rok 2015 plný zdraví a dalších polepšení života – a nejen pro tebe, ale i pro své čtenáře a čtenářky 🙂

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

