Jdi za svým snem!

(české titulky se zapínají druhou ikonou vpravo – vedle hodin)

Nedávno mi můj bratranec zaslal toto motivační video a mě to na několik dnů otevřelo oči. Měl jsem najednou vnitřní sílu něco dělat – hledat to, co miluji.

Pak jsem na něj zapomněl a stejně tak vyprchala i má touha po hledání.

Dnes jsem na něj narazil opět a nabízím tuto motivaci Vám!

Najděme společně naši vnitřní sílu.

A mohu-li Vás o něco požádat…

… sdílejte to dál!

Ať i ostatním se otevřou oči a jdou za svými sny.


Najděte to, co milujete

Patrik


PS. Pokud byste rádi více takovýchto videí, dejte mi vědět v komentářích.

PPS. Budu rád, když tento blog doporučíte dál 😉 či když se stanete odběrateli na Váš email… (k přihlášení se dostanete skrze symbol souboru vlevo nahoře)

2 Comments

  1. K videu není co říct. Je správné a povzbuzuje. Mně zatím stačí uvědomit si, že se v dalším týdnu musím soustředit, provádět a ukončit jednu činnost, než začnu myslet nebo maně dělat další. Velký cíle si dávejte vy mladí. Nic nevzdávám, jen si uvědomuju své hranice.
    Po nedávném pádu na ledu bylo důležité dostat se na nohy. Bez kleknutí na operovaný kolena, bez možnosti se nějak zachytit, když všechno klouzalo. Nakonec jsem válela sudy a domohla se pomoci. Není až tak důležitá cesta, jako výsledek.Kdybych to vzdala, ležím tam doteď. Hodně stará paní z nedaleka upadla na náledí na zahradě a ležela tam bez pomoci a možnosti se zvednout kolik hodin. I když bylo v baráku kolik lidí, nepostrádali ji, protože prudila. Jenže to taky byla maminka, tchyně, babička. Je líp s lidma vycházet než s něma „vybíhat“. Potom v potížích zůstaneme sami nebo si musíme hodně těžce poradit a pomoct sami. I já, i ty, i ostatní… Přeju ti hezký nový a úspěšný následující týden. Za to video 😉

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

