Výsledek :01 Pitný režim

Deset dní mé výzvy uběhlo jako voda…

… a já zvládl ve škole vypít snad více vody, než za celý první půlrok.

Výzva byla úspěšná. Navykl jsem si chodit do školy s lahví vody a průběžně tak během dne upíjet. Věřím, že i nadále budu mít u sebe vždy něco k pití a překonám tím svůj zlozvyk pít denně jen litr vody.

Na co jsem během těch deseti dnů přišel?

1/ Lepší jsou pevné plastové lahve. Nevím jak například Vám, ale mě se PETky špatně drží, jelikož se při stisknutí mačkají. Já mám třeba takovou zelenou lahev (ta na fotce) a jsem s ní nadmíru spokojen. Je to moje úžasně skladná litrovka!

Ta nejlepší lahev a to nejlepší auto...

2/ Vodu si musím napustit ráno co nejdříve. Osobně svou lahev plním, jen co si užiji svou ranní sprchu. Kdybych to odložil, porušil bych svůj spouštěč a trvalo by mi daleko déle vytvořit si tento návyk.

3/ Lahev musím mít na očích. Ve škole si své „napajedlo“ postavím hezky na lavici, na pokoji hezky na stůl tak, abych měl pití vždy při ruce. Není nic horšího, než se kvůli jednomu doušku zvedat ze židle 😀

4/ Během dne by nemělo být vidět dno. Na tomto návyku musím ještě zapracovat, jelikož když si pití nedonesu hned, tak se mi potom nechce zvedat ani když cítím v ústech sucho… A to je špatně. Až tedy příště uvidím dno, hurá hned své zásoby doplnit!

5/ Lahev by měla být pěkná… a hlavně čistá! Jelikož odmítám kupovat balené pití, navykl jsem si každý večer svou lahev hezky propláchnout. Liji do ní jen vodu, tudíž nejvíce pozornosti věnuji omytí závitů.

6/ Je dobré si spočítat svůj minimální příjem tekutin. Jelikož mě zajímalo, kolik bych tak měl vypít, hledal jsem vzoreček, který by mi to řekl… A našel jsem jej:

váha × 0,033l

… toto je však minimální příjem. Pokud tedy aktivně cvičíte či se jinak namáháte, je třeba pít více.

Jsem na sebe docela hrdý, že jsem první výzvou prošel úspěšně. Každopádně to hlavní mě teprve čeká – udržet si návyk i v budoucnosti 🙂


Děkuji za Vaši podporu

Patrik


Jestliže byste se rádi přidali k mým výzvám, doporučuji se přihlásit k odběru novinek na váš email 😉 (skrze symbol souboru vlevo nahoře)

13 Comments

  1. Musím se přiznat, že o této výzvě jsem nikdy neslyšela, je originální a dost mě zaujala!
    Já jsem s pitím strašná 😀 Vůbec nepiju a když už mám žízeň, je celá láhev prázdná, protože přátelé rádi využívají mých ,pitných zdrojů‘ a pak se divím, že mě celý den bolí hlava o.O
    Určitě se vyplatí tuto výzvu zkusit, tak proč ne, taky to zkusím, je to skvělý nápad 🙂

    Odpovědět

  2. Láhev s vodou mám na stole doma stále. Mám kupované petky, opětovně naplňuji. Máš pravdu, pevnější jsou lepší. Měkké po čase ani pořádně nestojí. Ráno zapíjím prášky na vysoký tlak, tak piju dostatečně. Po příchodu do práce hned vypiji hrnek čaje a ten doplňuji, kousek dál mám taky petku velkou s vodou. Piji často, už od dětství. Samozřejmě s tím souvisí častější návštěva toalety.

    Odpovědět

  3. Asi o tom popřemýšlím… ale já bych si měla udělat spíše nějakou výzvu se snídaně, jelikož vlastně vynechávám nejdůležitější jídlo dne a to je taky špatně. Je super, že to zvládáš a samozřejmě držím palečky i do budoucnosti!:D:)

    Odpovědět

    1. S výzvou ohledně snídaně držím palce! Já před rokem (možná dvěma) též snídani bojkotoval a nijak mi to nevadilo… Teď mi ale její vynechání vadí… Se snídaní se holt den začíná lépe 🙂

      Odpovědět

  4. Taky jsem měla (a mám) stále stejný problém. Jeden měsíc se mi to povedlo vést ve správném režimu. Sice jsem byla hydratovaná, ale pořád jsem trajdala. ;D

    Odpovědět

  5. I já jsem se začala hodně snažit více pít, pravděpodobně jsem měla stejný problém jako ty a to, že jsem si flašku s pitím do školy vůbec nebrala, napila jsem se z maličké skleničky na obědě a pak až doma po několika hodinách. Teď se snažím pít co nejvíce,jenže někdy zapomínám a protože někteří učitelé zakazují pít při hodinách nebo mít postavenou flašku na lavici, tvou fintu neužít nemohu. Jinak gratuluji k úspěchu 😀

    Odpovědět

  6. Máš pravdu, spouštěč je důležitý. U tebe suché dno, u mě suché dno „picí“ skleničky. Ne vždy to funguje. Ale když to uvidím, snažím se zase je zaplnit a předtím vypít vodu, „kterou bych ji vyplachovala“ 😉

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

