:04 Jsem za Tebe vděčný!

Když jsem včera připravoval tento článek, měl jsem úplně jinou představu o tom, jakou výzvu si dám… Už bylo vše takřka připraveno, když jsem si večer uvědomil, že tyto výzvy by měli být od toho, abych překonával své překážky, a žil tak spokojeněji…

Nápad na výzvu „Jsem za Tebe vděčný“ jsem měl v hlavě už dlouho, jen jsem ji stále odkládal.

Myslím si ale, že teď je pro ni vhodná chvíle.

Lidem okolo sebe totiž málokdy říkám, že je mám rád, že jsem za ně vděčný… A kompliment ode mě? To se blíží zázraku.

Právě proto jsem se rozhodl, že po dobu výzvy (a nejlépe i potom)…

…každý den někomu řeknu, že jsem za něj vděčný.

Věřím, že tato výzva mi pomůže se naučit být k lidem otevřenější, a díky tomu zesílit vzájemná pouta mezi mnou a mým okolím.


Výsledek


Kdy jste naposledy někomu řekli, že ho/ji máte rádi?

Patrik


Máte rádi tento blog? Budu Vám vděčný, když jej doporučíte dál 😉

7 Comments

  1. Abych začala očekávaně – mám ráda tvoje výzvy, tvůj blog a jsem vděčná, že jsi a píšeš. Není nás moc, kdo inspirují druhé. Já naopak jsem celá žiznivá po tom, aby mi o své lásce ke mně někdo občas řekl. Až tak, že jsem málem zrušila všechno, co jsme si s Josefem vybudovali. Dnes vím, že slovně z něho pochvalu nedostanu. Ale činy – ty mluví za všechno. I když laskavý výraz očekávám pořád.
    Čekám zase na článek, jak se dá a má láska vyjádřit pěti způsoby. Aspoň – ono jich je v životě moc. Ale mělo byl aspoň občas kápnout, když už neteče… Krásnou neděli a dík za tento článeček. Jsi to zase celý ty – máš moji pochvalu a vděčnost.

    Odpovědět

    1. Děkuji 🙂 Já jsem naopak vděčný, že máte ráda můj blog a vždy mě podpoříte, abych pokračoval… Článek o pěti jazycích lásky jsem chtěl začít zpracovávat „až někdy“, ale když se na něj těšíte, tak vezmu podklady dnes s sebou a pustím se do toho, aby to bylo co nejdříve a zároveň co nejlépe napsané 😉

      Odpovědět

  2. Ti, kteří pro mě hodně znamenají, o tom vědí 🙂 Nějak mě to naučilo to říkat. Pokud to není vysloveně typ, který to potřebuje slyšet pořád dokola (takové neznám), není ani potřeba to říkat pořád. Naučila jsem se i vnímat, že láska se dá dávat najevo i jinak než slovy… stačí čas od času někomu vykouzlit na rtech úsměv :-)))
    A s těmi výzvami to mám podobně, obvykle to je všechno přiraveno… ale tento konec týdne se pořád nemůžu rozhodnout, ke kterému absurdistnímu tématu se přiklonit… což se mi tak často nestává….

    Odpovědět

    1. Ano, láska se dá vyjádřit různými způsoby (o pěti základních hodlám zpracovat článek – podklady k tomu mám), ale jelikož právě v tomto „slovním“ podání pokulhávám, tak bych to rád skrze tuto výzvu napravil… A jaké výzvy jste například už zkusila? 🙂

      Odpovědět

      1. Také jsem už narazila na oněch 5 způsobů vyjádření… to slovní je určitě také důležité. Jsou lidé, kteří prý slyší jen na ně 🙂 Co se výzev týká, já nemám tak úplně výzvy, ale svá absurdistní témata… nic po sobě moc nechci, jen prostě nějaké téma vnesu na daný týden do života. Víc si ho všímám a doufám, že mi nějakým pozitivním způsobem promluví do života… že se od něj něco dobrého naučím.

        Odpovědět

Zanechat Odpověď

