Už se nebojím vody!

Škoda 200 RS drawing

Škoda 200 RS

Po celý leden jsem se od kreslení držel dál. Zkusil jsem sice kreslit jednu kresbu, ale ta se mi nevyvedla, a tak jsem nad pastelkami zanevřel… Už jsem s těmi ďáblovými prsty nechtěl nic mít!

Bál jsem se totiž vody…

Samy o sobě totiž tyto pastelky moc krásný výsledek nevytvoří, jsou až příliš měkké na detaily – viz minulá kresba. Aby kresba vypadala k světu, musí se vlhkým štětečkem jemně rozetřít.

Nechtělo se mi vstupovat do neprobádaných oblastí, a tak jsem pastelky uschoval do skříně…

Před týdnem jsem ale na facebooku narazil v jedné skupině na soutěž „Nakresli rallye auto“, a to mě motivovalo znovu kreslit.

„Zvládnu to! Přece se nebudu bát vody!“

… řekl jsem si a přichystal jsem si tužkou obrys. Rozhodl jsem se, že následující (dokonce prodloužený) víkend budu tvořit.

A tak se také stalo… Doufám, že se nová kresba líbí! 


Co byste mi vytkli?

Patrik


Líbí se Vám mé kresby?

Pokud ano, potěšíte mě sdílením mezi Vaše přátele 😉

21 Comments

  1. Víš co si způsobil?
    Mé oči jsi úplně odrovnal! 😦
    Teď to nejsou oni, kdo něco chtěj.
    Ale jsou to mé ruce, co touží po doteku tvých obrázku a chtěj umět to co ty 😉
    Zároveň jsou i schopný tě přes ně dát, pokud přestaneš kreslit, to si to máš prý pamatovat 😀
    Jen tak dál! 😉

    Odpovědět

  2. Nevytkla bych ti nic. To bych musela být kreativnější a zásadovější než jsi ty. Řekla bych „zkoušej“. Nečekal jsi, zkoušel a vidím, že tě to zase začalo bavit. Stačí podnět a proč ne? Jsou horší způsoby trávení času. A – seděli jsi už u toho v sedu? 😉

    Odpovědět

    1. Částečně ano 🙂 Vše jsem měl rozložené hezky na zemi a seděl jsem buď v dřepu, nebo hezky v kleče 🙂 Bylo to zajímavé takto sedět, kreslilo se mi přirozeněji…

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

