Koktejl: náhražka jídla

Je tomu týden, co jsem se rozhodl vyzkoušet náhražku stravy „Zdravé jídlo“ od společnosti Herbalife.

Koupil jsem to, jelikož mě zaujaly výhody, jež mi to může přinést.

Výrobci totiž garantují, že…

… jedna porce Zdravého jídla obsahuje množství:

  • proteinu jako v jednom filé z pečené tresky,
  • vitaminu C jako v mandarince,
  • vitaminu E jako v polévkové lžíci slunečnicového oleje,
  • vitaminu A jako v 100 gramech čedaru,
  • vápníku jako v dvou kelímcích bílého jogurtu,
  • draslíku jako v jednom banánu.

Dokážete si představit, že by jste toto všechno snědli například k snídani?

Za balení obsahující 60 porcí jsem zaplatil 1 440 korun (ale jak jsem zjistil, na internetu se dá koupit i levněji). Když to rozpočítám na jednu porci a přičtu cenu mléka, doporučeného k vytvoření koktejlu…

… dostanu se na cenu okolo 30korun za porci.

Osobně za snídaně dávám něco okolo 20korun. Nejčastěji obsahují jablko, jogurt, dva rohlíky a nějaké sladké pečivo. Zaplatím sice méně, ale výživová hodnota je vůči mým koktejlům nesrovnatelná…

Zdravé jídlo od Herbalife

Ten šejkr byl v ceně

Co se mi na těchto koktejlech líbí?

Variabilita. Koktejlem mohu nahradit snídani, oběd či večeři. Záleží jen na mě a na tom, jak se mi to zrovna hodí.

Časová nenáročnost. Příprava je prakticky okamžitá – stačí nasypat dvě lžičky do nějaké nádobky, zalít, protřepat… a pak nechat patnáct minut odstát 😀

Chuť. Vybral jsem si příchuť cookies a jsem nadmíru spokojen. Akorát mi chvíli trvalo si zvyknout na vlákninu, jelikož vytváří dojem čehosi nerozpuštěného.

Garance. Jak už jsem zmínil, výrobce (a testy v 90zemích) zaručují obsah, kvalitu a původ z přírodních zdrojů. I kdyby tomu tak nebylo, to co kupujeme v obchodech je také dosti diskutabilní…

Ztráta touhy mlsat. Už první den jsem postřehl, že po koktejlu nemám nutkání vymetat dům a hledat něco k snědku…

Více energie po ránu. Možná je to ale jen „placebo efekt“… Každopádně ani koktejlům se nepodařilo, abych z postele vstal, jen co se probudím. Na toto musím „lék“ hledat dál… 😀

Soustředění. Už nemám nutkání odpočívat na školní lavici a pokud nezapomenu něco drobného k svačině, vydržím dávat pozor po celý den.

Vyváženější strava. Dobře vím, co můj jídelníček obsahuje, a právě proto vítám pomoc těchto koktejlů, které mi pomáhají získávat důležité živiny bez toho, abych je cíleně vyhledával v určitých potravinách.

Uvidím, jaký bude mít tato náhražka vliv na moji energii, postavu a stavbu těla… Mám své aktuální parametry hezky „černé na bílém“ a za měsíc se půjdu znovu změřit.

Jsem zvědav na změnu.

Poté se s vámi podělím o dlouhodobější postřehy 😉


A jak vypadá Vaše snídaně?

Patrik


Líbí se Vám tento blog? Pokud ano, rád bych Vás požádal o jeho šíření dál… mezi Vaše přátele 😉

 

16 Comments

  1. Herbalife Formule 1 jsem užívala asi před 10 lety, na hubnutí. Mělo by to upravit váhu, kdo potřebuje zhubnout, zhubne, zdo zvýšit, přibere. Pila jsem ke snídaním i večeřím. Měla jsem více krabic. Místo večeře mi nestačilo. A výsledek skoro nulový. A já ani nemám ráda sladké, takže pak už jsem to ani nemohla vidět. Já do toho už nepůjdu, ale kdo si chce vyzkoušet, ať si zkusí, není nad osobní zkušenost.

    Odpovědět

    1. Děkuji za Vaši zkušenost 😉 Osobně už mě ta jednotvárnost přestává bavit teď… Možná to dodá veškeré ty živiny, ale ten stereotyp je ubíjející…

      Odpovědět

  2. Moje teta si kupovala také nějaké koktejly, polívky, tyčinky a zhubla 8 kilo. Vím, že to není to samé jako toto, ale zdá se mi to podobné 🙂

    Odpovědět

  3. bola som aj na jednej prezentácií v Poprade (slovensko) , robil s tými produktami môj kamarát a neviem či vieš že je to taký MLM marketing čiže musíš si zhánať ludi , niečo do toho investovať 🙂 .

    Odpovědět

    1. Je to MLM, toho si vědom jsem 🙂 Každopádně pokud mi jde jen o zkoušku produktu a prezentace o zdraví, tak mě to netrápí… Nicméně díky za připomenutí toho, ať si dávám pozor 😉

      Odpovědět

  4. Nemyslím si, že by koktejly měly být náhradou běžného jídla, tak to fungovat nemůže. Každopádně když jsme u toho HerbaLife, musím říct, že s ním mám jenom neblahé zkušenost. Zažila jsem už několikrát jejich nevhodné prodejní taktiky, naštěstí já jim odolala, ale nemálo lidí v mém okolí ne a poté si na výrobky stěžovali. Zbytečně vyhozené peníze za něco, co nemá žádný efekt. No, jsem upřímně zvědavá, copak po užívání koktelju napíšeš ty, přijdu si počíst 🙂

    Odpovědět

    1. Každopádně pokud nestojíš o „klientské služby“ (měření, přednášky, cvičení, plány stravování a tak), pořiď si to přes net za cenu daleko nižší… Zatřepat ten koktejl může člověk v čemkoli 🙂

      Odpovědět

  5. Já těmhle věcem nevěřím ani trochu a už vůbec nevěřím, že by mě to zasytilo. Moje tělesná schránka potřebuje do něčeho kousat, něco polykat a něco trávit. Kdybych se pokoušela sama sebe ošálit něčím takovým….

    Odpovědět

  6. Proti koktejlům nic nemám, obzvláště když mají obsahovat tolik dobrých věcí, co ale absolutně nepodporuji je společnost Hebalife. Snaží se z lidí jen neskutečně vytáhnout peníze za věc, kterou by hravě zvládli sami, kdyby se jim trochu více chtělo do přípravy 🙂

    Odpovědět

    1. No a právě zde je kámen úrazu… Aby se chtělo 🙂 Jak jsem odpověděl u předchozího komentáře, dlouhodobě užívání těch koktejlů nevidím… Rád bych si připravoval snídaně sám. Je to přechodně.

      Odpovědět

  7. V tomhle tě nenásleduju. Platí zákon zachování energie – práce s přípravou papu se rovná prospěchu pro tělo. Různorodě jíst je základ zdraví. Jo chápu – pokusničíš a chceš vyzkoušet. Bude to účinný – pro prodejce. Osobně si nedovedu dobře představit snídani v chrstnutí poháru něčeho, na co nevidím, do úst. A to už vůbec u partnera. Snese ledacos a sní všechno co mu podám (i víc), ale tohle bych mu neudělala.
    Sem příště nahlížet nebudu. Náhražka je pro mě náhražka. To jsem zase otravně frflavá, co?

    Odpovědět

    1. Já Vás naprosto chápu 😉 Také bych byl radši, kdybych měl jistotu toho, co v tom je… Život je dlouhý a já věřím, že u tohoto stejně dlouhodobě nezůstanu. Rád bych si dělal hezky výživné snídaně sám 🙂

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

