Moje první zakázka!

Subaru Impreza 22b STi drawing

Subaru Impreza 22B STi

(Eng.: Size A4, time about 15 hours, watercolor pencils)

Dnes je výjimečný den…

… prodal jsem svou první kresbu!

Jsem na toto své dílo opravdu pyšný, protože má snad jen jednu jedinou vadu, a to, že ta postava v autě postrádá krk 😀

Každopádně přiznávám, že obrázek není z mé hlavy – jako předlohu jsem použil běžnou fotografii, kterou jsem následně drasticky upravil.

Za tuto kresbu formátu A4 jsem si vydělal 500 Kč včetně rámu. Strávil jsem nad ní dlouhou dobu – hádám, že něco okolo 15hodin čistého času.

Doufám, že se líbí! 


Co říkáte na to pozadí?

Patrik


Líbí se Vám mé kresby?

Pokud ano, potěšíte mě sdílením tohoto blogu mezi Vaše přátele 😉

17 Comments

  1. Wow, kreslíš fakt nádherně, tohle auto se mi líbí asi nejvíc! 🙂 Super kontrast barev a kompozice. Čím je to kresleno, pastelkami?

    Odpovědět

  2. Tak jako ostatní, i já si myslím, že to pozadí dodává celé kresbě jistý pocit dynamičnosti či akčnosti, jak řekla paní Kitty nebo jak řekl(a) KaktusMaugli. Opět jako vždy musím říci, že je to nádherné. Postava v autě celému dílu dodává jistý… nádech! Určitě pokračuj s tím, co děláš, protože za svá díla určitě jednou budeš vydělávat velké sumy. Jestliže člověka něco baví a dělá to z láskou, výsledek může být překvapivý… V tvém případě je to toto auto.

    Odpovědět

  3. Ne, kresba je výborná! Právě to pozadí jí dodává napětí a pocit dynamičnosti. To rozhodně k takovýmu autu patří. Tak vidím, že se zrodil kreslíř a už si vydělal první tvůrčí penízky. Blahopřeju. Detail s krkem bych neřešila. No je to Kennedy – ten na takový fáro má, ne? Mít něco takovýho na zdi je asi snem dospívajícího kluka. I jeho tatíka. Kdo si kresbu koupil? Řádově – nechal si ji nakreslit nebo se mu zalíbila u tebe? Fandím ti! 🙂

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

