Průběžné hodnocení výzev

Na svém blogu jsem si dal již docela dost výzev, a tak mě napadlo, že bych Vám mohl napsat (a sobě zhodnotit), jak si vedu

Pokud Vás některá z výzev zaujme, stačí kliknout na název a odkáže Vás to na daný článek 😉

Zde je tedy takový přehled

1. Výzva: Vlastním méně než 100 věcí?

Toto byla moje první větší výzva. Tehdy jsem se hodně věcí zbavil a pomohlo mi to lépe si uvědomit, co vlastně k životu potřebuji. Vliv na mě má doteď… Kdykoli se totiž doma nudím, začnu v pokoji rozhlížet, co je tu vlastně zbytečné 😀

2. Výzva: Ranní studená sprcha

Za tuto výzvu jsem nesmírně vděčný, i když to bylo peklo! Od té doby se sprchuji takřka každé ráno hned po rozcvičce. Avšak nezůstal jsem u studené vody, rozhodl jsem se pro inovaci. Nejprve si ve sprše pustím tak horkou, jak jen snesu, a pak s odhodláním přetočím na ledovou. Po chvíli opět horkou a znovu ledovou… Ve výsledku je to úžasně příjemné a osvěžující 😉

3. Ano je pro mě nyní nové ne

Na ten film, který mě k této myšlence dovedl, vzpomínám rád… Od té doby jsem opravdu pokročil. Sice neříkám ANO hned na všechno, ale otevírám se novým možnostem, a to je potřeba.

4. Výzva: Celý den bez pravé ruky!

Když jsem si tuto výzvu dal, tak jsem na ni hned druhý den zapomněl 😀 Tehdy u mě neměla vůbec žádný úspěch… Každopádně před několika týdny jsem si na ni rozpomněl a napadlo mě, že bych mohl při jídle zažít lžíci držet v levé ruce… A ejhle! Před pár dny jsem se načapal, jak už beru lžíci do levé ruky automaticky! Kdo ví, třeba ze mě bude za pár měsíců „obouruč“ 😀

5. Výzva: RR každý den!

Ranní rozcvička je moje milovaná výzva… 🙂 Už na svém původním blogu jsem ji propagoval a klidně bych o ní psal každý týden. Tělo opravdu potřebuje po ránu protáhnout a mrzí mě, že si to tolik lidí neuvědomuje… I krátká rozcvička dokáže dodat energii na celý den!

6. NÚD: Ode dneška každý den!

Ach jaká škoda, že jsem se tomuto stále nenaučil! Nemám problém s tím sepsat si večer tři body vděčnosti do svého deníku… Ale napsat si ráno tři úkoly, které během dne zvládnu? To se mi nedaří… Chce to trochu změnit způsob a ono to určitě půjde! Teď mám ale na krku jinou výzvu, kterou potřebuji zvládnout.

7. A dost, už žádné valašení!

Brzké vstávání? Ano, lepším se… Ještě nedávno jsem zaspával a chodil tak pozdě do hodin. Nyní už opět chodím na čas. Chce to začít chodit dříve spát! O půlnoci je holt pozdě…

8. Asijský dřep 30/30

Mrzí mě, že mám teď zánět u kotníku, a nemůžu tak pár dní dřepět. Každopádně před tím jsem dřepěl každou chvíli, ačkoli v součtu to víc jak 30 minut denně nebylo. Hlavně při čekání na MHD a při surfování na netu se krásně dřepí 😉

9. :01 Pravidelná dávka vody

Do školy si stále nosím svou zelenou lahev s vodou, ale doma jsem se stále tomuto návyku nenaučil 😦 Každopádně v mých očích jde o úspěch… Předtím jsem pitný režim nedodržoval ani v té škole.

10. :02 V jeden moment jediná činnost

Hehe… 😀 Mírný pokrok zde je, ale ideální to stále není. Chce to více se soustředit a uvědomovat si, že když budu chytat dva zajíce zároveň, tak nechytím ani jednoho.

11. :03 A co zjednoduším dnes?

V této výzvě vědomě nepokračuji. Zjednodušuji přirozeně tam, kde je to třeba. Minimalismus jsem si už jaksi vžil… Viz třeba poslední kresba auta. Vůbec jsem neměl v plánu kreslit jednoduchým způsobem s pár pastelkama… Přišlo to samo 🙂

12. :04 Jsem za Tebe vděčný!

Zde si troufám slavit úspěch. Doopravdy více slovně podporuji své okolí, za což jsem rád 🙂 Jen se ještě naučit být milejší, když se mi zrovna nedaří…

13. Únor: měsíc dvou tisíc kliků

Makám a je to znát! Vynechal jsem zatím jen dva večery, dostal jsem se už k devadesáti klikům za den! 🙂 Myslím, že už teď jsem překonal hranici 1 500 kliků, a to je přede mnou ještě dalších devět dní…

Jak vidíte, moje výzvy nebyly zbytečné – opravdu mě někam posunuly. Určitě v nich hodlám pokračovat!

V budoucnu bych sem rád začal přidávat i speciální výzvy k zamyšlení 😉

Určitě je na co se těšit!


Zkusili jste některou z výzev?

Patrik


Pokud se Vám můj blog líbí, ocením, když jej budete sdílet dál 😉

4 Comments

  1. Fíha, netušila jsem, že těch výzev už je tolik 🙂 A také smekám… není to jednoduché si předsevzetí udržet. Já si proto většinou ani nic takového nedávám… nějak nemám ráda tu představu, že bych teď tedy „musela“. Většinou to tak nějak vyplyne ze situace. Ale mám ten plánovací kalendář a ten právě podobným způsobem funguje… třeba se k něčemu podobnému také doberu… až to vyplyne :-)))))

    Odpovědět

  2. Smekám. Tolik předsevzetí a hlavně – tolik úspěšných. I to, že si to eviduješ, i to, že se vědomě přesvědčíš. Jestli bude nová generace takto srovnaná, je na co se těšit. Co na to tvoji kamarádi ve škole? Nejsi u nich za exota? Chytil se taky někdo, aspoň na kliky? Sprchu po ránu bych nedala. Chytla jsem se akorát v 10, snažím se soustředěně dodělat jednu věc, ale jde to ztuha. Mám už roztržitý tělo i mozek. Ale tobě tleskám. Určitě z nás čtenářů si někdo nějaký zrníčko s návyky vzal. A teď má radost, že nejen ty, ale i on(ona) se zdokonalili. Za to díky. Jsi můj objev roku. Dokonce zkouším opatrně do čupu – jde to ztuha s oporou. Ani si nechci představit, že bych si takto čupla někde na zastávce nebo ve městě. To by si asi okolostojící mysleli, že jsem se vyvalila na chodník, a zvedali mě 😉 Hezkou neděli a nezlob se, že tě někdy popíchnu 🙂

    Odpovědět

    1. Co vím, tak jedna známá se pustila do studených sprch a jiná začala sem tam zkoušet dřepění 😀 Za exota občas jsem, hlavně s těmi dřepy, ale nevadí mi to… Dokonce se tím na ulici docela bavím 😀 I já tleskám Vám, chce to opravdu kuráž, začít zkoušet dřepění 😉

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

