V jednoduchosti je krása…

Skoda Octavia RS drawing

Škoda Octavia RS

Dostal jsem novou zakázku…

… už jsem měl všechno připravené, když v tom mě přemohla touha nakreslit sportovní verzi daného auta, ačkoli tu si daná osoba výslovně nepřála.

Vnitřní touha ale zvítězila a já si tak propiskou nakreslil mé oblíbené auto na formát A3.

Opravdu bych nechtěl počítat, kolik čar jsem na tomto výkresu udělal… Kresba je totiž kreslena tak, aby při bližším pohledu černá místa vypadala jako síťka černých čar.

Jsem na tuto kresbu opět pyšný.

Inspirací se mi stala obyčejná fotka, kterou jsem v programu upravil a následně obkreslil obrysy vozu a pozadí z monitoru.

Co na tento kontrast černé a bílé říkáte?


Také u Vás vítězí vnitřní touha nad sliby?

Patrik

6 Comments

  1. Jo aha. Takto jak to máš na blogu to nevypadá na strukturovaný. Až při velkým zvětšení jsou jehdotlivý tahy vidět. Tak to sis dal s kreslením. A kreslí se propiskou líp než pastelkama? (A čím pak jde propiska vyčistit z rukou a rukávů?) 😉

    Odpovědět

    1. K propiskám mě to táhne více, přeci jen s nimi pracuji delší dobu… Jen je to tedy na dloooouho 😀 Přemýšlím, co teď s kresbou… Snad pro ni najdu lepší místo, než zásuvku ve skříni 🙂

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

