A když pro nás život chce jen to nejlepší?

Je tomu už dlouhá doba, co jsem četl knížku se stejným názvem… Nejprve mi to přišlo jako blbost. Pak jsem se ale do ní začetl.. Zalíbila se mi myšlenka, že i sebehorší zážitek v životě nám může změnit život k lepšímu

Souhlasíte?

Opravdu pro nás může chtít život jen to nejlepší?

Nedávno jsem si na tuto myšlenku dokonale rozpomněl – měl jsem totiž takový problém. Před víc jak týdnem mě totiž oteklo okolí kotníku. Měl jsem to za bezvýznamnou maličkost. Druhý den jsem ale ve škole zjistil, že to mám šeredně oteklé a že na to pomalu nemohu došlápnout.

Po sehrání divadýlka před třídou (nevěděli, že mě bolí noha) u tabule jsem se rozhodl odejít ze školy a vyrazit domů.

Došlo mi, že ta noha asi není sranda.

Pajdal jsem pěkný kus cesty, snažil jsem se jít co nejrychleji, aby mi neujel bus… Ten mi samozřejmě ujel, hezky před nosem. Nasedl jsem tedy do dalšího, který bohužel nejel k nám, ale jen do vedlejšího města.

Měl jsem za to, že si prožívám peklo. Ve výsledku jsem si ale ušetřil cestu od zastávky k domu, protože mamka byla zrovna ve městě, a tak mě vzala autem domů. Když uviděla flek 8 x 8 centimetrů, vyděsila se, a tak jsem za půl hodiny s taťkou valil do nemocnice…

Nechci říct, že by moje zanícená nožka byla nějaký nepřekonatelný problém. Rád bych jen ukázal, že právě i špatné zážitky dokážou být ve výsledku dobrou zkušeností

Během dnů doma jsem měl možnost zpracovávat věci k maturitě. Sice jsem měl obrovský strach, že přijdu o víkendovou akci, ale o to více jsem si ji pak užil. Dále jsem těch pár dní hodně ležel u Facebooku, což mi pomohlo si uvědomit, že mám problém…

Vlastně jsem si to i užil, jelikož lézt doma po čtyřech – to jsem už dlouho nezkoušel 😀

Jsem tedy rád, že se mi noha zanítila.

Věřím, že pro mě život chtěl jen a jen to nejlepší.


Máte nějaký zážitek, který potvrzuje dobromyslnost života?

Patrik

7 Comments

  1. Tvůj příklad je hezký, ale nejsem si jistá, že vždycky je „mamka ve městě“. Říká se sice, že špatná věc člověka zocelí a dá mu šanci připravit se na horší situaci, ale nejsem si tím jistá. Někdy prostě špatná věc zůstane špatnou a nic dobrého nás nečeká.
    Knížku jsem nečetla, ale teď do ní určitě minimálně nakouknu.

    Odpovědět

  2. Jéžiš… který z nich vybrat??? :-))))) Zajímavé je, že i když mě o tom život přesvědčuje pořád dokola, tak v dané chvíli vždycky mručím, co to zas po mě chce… prostě nevděk světem vládne :-)))

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

