:07 Počítání před spaním

Opravdu musím začít něco dělat…

Čtyři krásné roky jsem si užíval života studenta, který na školu prakticky ani nekoukne, a to se mi vymstí, pokud s tím něco nezačnu dělat.

Z maturity strach nemám, začal jsem se spíše obávat přijímaček na vysoké školy. Zjistil jsem totiž, že tam, kam se hlásím, potřebuji složit didaktický test z anglického jazyka a zvládat matematické učivo na úrovni gymnázia

Na angličtině už pracuji, jelikož dělat si testy mě ohromně baví a gramatiku se mohu učit během jízdy v hromadné dopravě.

Problémem je matematika.

Ne že by mi nešla – jde mi, ale já se na ni za poslední roky mimo školu takřka nepodíval.

A to musím změnit!

Rozhodl jsem se tedy, že až dojdu večer na pokoj, pustím se místo lelkování do počítání jedné brožurky s příklady ke zkouškám.

Na pokoj většinou dorazím kolem deváté hodiny, tudíž mám do spánku circa hodinu.

A právě tuto hodinu využiji k počítání!

Držte mi prosím palce, ať mě počítání baví 😉


Také máte něco, s čím už byste měli začít?

Patrik

4 Comments

  1. Ajta, přece máš jednu chybku – prokrastinaci s matematikou. Přiznat se – to už jsi zvládl. Teď sednout a učit. Tento rok bude zásadní, tak to neprošvihni.
    Co FB? Vyhnil?

    Odpovědět

    1. Drahá Kitty, já chyb mám… Některé dokonce takové, že mi hodně brání spokojeně žít 😉 … Co se týče FB, ten je již hluboko v kompostu. Je to krásný pocit, nebýt poután sociálními sítěmi 🙂

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

