V:05 Zrušení Facebooku

Je tomu už čtrnáct dní, co jsem zrušil Facebook… Jak se bez něj cítím?

Jedním slovem – skvěle!

Měl jsem obavu, že můj blog bude s návštěvností na bodu mrazu, jelikož právě na síti Facebook jsem aktivně propagoval. Nestalo se tak, každodenně sem přijde deset až dvacet lidí, což beru za úspěch.

A za to Vám děkuji 😉

Za celých těch deset dní jsem ani jednou nezauvažoval, že bych se opět přihlásil. S těmi důležitými lidmi jsem v kontaktu samozřejmě zůstal – a to skrze email. Mě osobně tato varianta vyhovuje daleko více, než online chat.

Cítím se daleko svobodněji, a mám nesčetněkrát více času

Jsem rád, že jsem podstoupil tuto výzvu.


Hurá žít offline

Patrik


 

 

9 Comments

    1. To mě těší 🙂 Potěšující je, že doopravdy stále mám návštěvnost, ačkoli jsem teď týden nebyl aktivní… Každopádně jsem opět plný nápadů na články!

      Odpovědět

  1. Zrušil jsi zloděje času. Svůj blog můžeš propagovat psaním. Nalezl jsi niku pro své VÝZVY. Jinde jsem se s nimi nesetkala, poněvadž nehledám. Dáváš nám po kapkách znalosti, zkušenosti (i odjinud) pro život. Člověk si může vybrat. Malé úseky se líp zvládají. Skutečně ti blahopřeju. Není moc lidí, kteří dokázali FB zrušit. Mezi nimi taky já, ale spíš jsem k němu byla svedena a sám víš, jak složitě se z jeho osidel člověk dostává. Kdybych uměla obrázky, udělala bych ti diplom. Zvládl jsi to. Teď ušetřený čas využij pro školu i svoje záliby. Co kotník?

    Odpovědět

    1. Své výzvy mám rád, nehodlám se jich vzdávat. Času mám teď více, což se před maturitou neskutečně hodí 🙂 Jinak děkuji za optání ohledně kotníku, mohu s radostí sdělit, že je na tom nesrovnatelně lépe… Muselo to být hodně špatné, když se to ještě stále nevyhojilo.

      Odpovědět

  2. Gratuluji k ‚abstinenci‘. 🙂 Já mám FB teprve půl roku, nijak závislá na něm nejsem, taky ho používám k propagaci blogu a k nalézání nových blogů. 🙂 Mimochodem, moc děkuji za návštěvu mého blogu a komentář. 🙂 Určitě se brzy vrať.

    Odpovědět

    1. K propagaci je FB úžasný nástroj, to mohu jen a jen potvrdit… Každopádně je jako oheň – dobrý sluha, špatný pán – no a v mém případě mi začal vládnout, a tak jsem jej zrušil 🙂

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

