Jak dopadla únorová výzva?

Na začátku února jsem se zavázal, že zvládnu 2 000 kliků.

A to si pište, že jsem to zvládl!

Začal jsem s třiceti kliky ráno i večer, nyní jsem na čtyřiceti pěti. Pravda, párkrát jsem je vynechal… Možná tak pětkrát, což není moc. Každopádně i tak jsem dal minimálně o sto kliků víc, než jsem si předsevzal.

Jsem na sebe hrdý.

Moje ruce mi přestávají připadat jako dvě párátka 😀

Určitě hodlám v klicích pokračovat i nadále…

Pro březen mám cílovou metu 3 000 kliků.

Zní to jako super výzva!


Děláte po ránu něco pro své tělo?

Patrik

5 Comments

  1. Páni, to zní opravdu jako velká výzva. A s tolika kliky gratuluji. Sama jich udělám asi padesát týdně, aby se neřeklo a netřásly se mi ruce, když napínám tětivu, ale jinak se tomuto cviku nevěnuji. Takže v tomto – i jiném – ohledu tě beru jako velký vzor 🙂

    Odpovědět

  2. Neklikuju. Kdybych se sesunula do kliku a nedejbože udělala klik, najde mě tam hospodář za kolik hodin. Možná bych měla nacvičit, jak se zvednout ze země bez pomoci kolen. Jo – jdu o tom něco nastudovat, to je zase můj úkol na březen. To bude!!!
    Ráno cvičím sestavu na svaly a šlachy nohou. A denně dva až třikrát vyběhnu s psicí. Jinak dodržuju na přesnídávku i svačinu ovoce nebo zeleninu. Ale hlavně – pořád se hlídám, jestli dělám VÍC PRO SVÉ TĚLO A DUŠI a abych nezapomněla zajít soutěžit k Natty. Takže tím cvičím i svůj mozek. Ten už to hodně potřebuje.
    Tobě přeju, ať to dáš. Jenže pozor na přetrénování – co na to říká tvůj kotník?

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

