Neúspěch posledních výzev

Jak asi dobře víte, posledními výzvami bylo Zalehnu před desátou a Počítání před spaním. A právě tyto dvě výzvy jakoby ani nebyly…

Proč nechodím spát v deset?

... každovečerní pokochání se

Každovečerní pokochání se

Navykl jsem si totiž navštěvovat knihovnu a odcházet až před desátou, kdy se zavírá. Cestou do pelíšku si užívám noční město, které je prostě úchvatné! A jaký to má vliv na můj spánek? Blahodárný! Už není takovým problémem ráno vstávat.

A proč před spaním nepočítám?

Tohle výzva byla trochu troufalá. Nějak jsem přecenil svou večerní energii a schopnost soustředit se. Každopádně počítám více a více… Od kamaráda jsem si vypůjčil i takové motto, které se mi zalíbilo: „Když se nudíme, tak si krátíme.“ Takže ráno v MHD či v knihovně si rád počítám.

Výzvy sice neuspěly, přesto jsem se ale dostal k tomu, co jsem si přál – být ráno vyspalejší a začít se připravovat na maturitu.


Uhádnete, kterým městem se to po nocích procházím?

Patrik


Nové výzvy určitě budou, jen se budou zaměřovat trochu jiným směrem – nechte se překvapit 😉 Věřím, že se rádi připojíte.

4 Comments

  1. Asi vím. Špilberk není možný přehlédnout. A z knihovny je to opravdu „na dohled“
    A co tak odejít „ve slušnou hodinu“? Před devátou. Nebo jsi sova jako já a nejlíp ti učené leze do hlavy „po deváté, ale večír“? Pak bys deset večer stihnul. I tak je to fajn – krátce po desáté se taky počítá 😉
    Pěkné jaro přeju

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

