Miluji kontrast!

kresba Skoda Octavia

Škoda Octavia

Když jsem dostal zakázku nakreslit pro známého „oktávku“, rozhodl jsem se trochu experimentovat. Ale jaksi jsem nakreslil jiný model, než si přál, a tak jsem se do toho teď pustil znovu a lépe.

Opět jsem ke kreslení využil předlohu a svou milovanou černou propisku (na kresbě padly dvě celé náplně).

Na začátku jsem váhal, jak kreslit, ale nakonec jsem se rozhodl pro obrácené barvy, tudíž stíny jsou bílé a světlá místa jsou černá… Ve výsledku to ale vypadá jako záběr auta v noční krajině 😀

Kresba je na formátu A3 a čas jsem raději nepočítal, byly to hodiny a hodiny „čárkování“. Kreslil jsem vlastně ve dvou vrstvách, kdy nakonec vznikla taková „síťka“ čar. Když na kresbu kliknete, můžete se sami přesvědčit 😉


Doufám, že se kresba líbí

Patrik


Pokud se Vám kresba opravdu líbí, budu rád když blog doporučíte dál 😉

14 Comments

  1. muselo to dať riadne zabrať, vymaľovať cel to pozadie ale veľmi sa mi to páči. Ako to je pridané tu na stránku, odfotili ste to alebo cez skener ?

    Odpovědět

  2. Ty bláho, to je síla!
    Ty musíš mít nervy ze železa. Taky mám radši když obrázek můžu dělat delší dobu, ale furt jen čárkovat… Smekám

    Odpovědět

  3. Krása. Tahle kresba se mi od tebe asi líbí nejvíc. Skvělý nápad otočit role černé a bílé. Dává to dohromady opravdu zajímavý celek. A i když mě auta příliš nezajímají, tohle je prostě paráda.

    Odpovědět

    1. Děkuji 😉 jinak super, že jsi zanechala odkaz na blog… Líbí se mi, jak sis u kreseb těch postav hrála s barvami – například ta zelená paní. Žasnu.

      Odpovědět

        1. Sin City je úžasné. Využít černo-bílý základ a zvýrazňovat důležité prvky červenou či žlutou byl báječný nápad… Díky za nápad využít třeba žlutou v černo-bílých kresbách 😉

          Odpovědět

  4. Sisifovská práce. Ještě že jsi to přiznal. A co že to děláš na A3? Jako aby si to obdarovaný mohl zarámovat a pověsit? Stejně je to zajímavý pohled – do každé čárky přesný. Smekám

    Odpovědět

    1. Tak to „Sisifovská práce“ jsem si musel vygůglit, opravdu jsem nevěděl, co to znamená… Děkuji tedy za rozšíření mé slovní zásoby 😀

      Co se obrázku týče, obdarovaný za to dá asi 700 korun s tím, že možná mu pořídím i rám, který doplatí. Každopádně vidět jeho udivený obličej bylo k nezaplacení… Miluji, když jsou lidi spokojení s mou prací 🙂

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

