Cesta do dětských let

V poslední době je toho na moji psychiku dost. Normálně bych sedl na své milované kolo a vyrazil na celodenní výlet do krajiny, abych zklidnil hlavu a utřídil si své myšlenky… Jenže se mě stále drží kašel, a tak jsem se rozhodl vrátit k zábavě, která mě držela celé dětství…

… stavění vozidel z chevy.

Není to sice ideální stavebnice, protože má vůči legu příliš velké dílky, ale to mě nikdy nebránilo trávit hodiny přehrabováním velké, barevné hromady 😀

A výsledek? Ten můžete vidět na fotce…

cheva truck kamion stavebnice

Můj nejnovější výtvor

Dost mi toto „nicnedělání“ včera pomohlo a hned jsem se cítil daleko lépe. Jako bych dostal koňskou dávku motivace pro další den 😀


 

Také se rádi vracíte k věcem z dětství?

Patrik

18 Comments

  1. Pěkné auto. Je to fajn se někdy vrátit do dětských let. Já si třeba někdy ráda přečtu dětskou knížku a nebo v práci(pracuju v hračkářství) zkouším různé hračky, a i v tomhle věku mě to zabaví. 😀 🙂 A přítel dostal na Rio Lipno za hlavolamy jojo, tak teď občas blbne s jojem 😀 🙂

    Odpovědět

  2. Když se člověk potřebuje odreagovat, tak tohle je jeden z nejlepších způsobů 🙂
    Abych pravdu řekla, tak stavím něco podobného, jelikož tohle bych bez návodu nezvládla 😀
    Psychika dokáže být pěkně zákeřná, to znám. Tak hlavně ať se brzy uzdravíš (i když už nejspíš zdravý jsi) a celkově ať se máš dobře. Když nad tím tak přemýšlím, tak zjišťuji, že i přesto, že mi bude 18 let, se stále chovám, jako malé dítě 🙂

    Odpovědět

  3. Já se nerada vracím do dětství a vůbec do minulosti.
    Nevím jestli je to situací a myšlenkami na dospívání, ale každopádně věřím v krásnou budoucnost a to je hlavní 🙂
    Ten kašel mi mrzí, tak snad to bude co nejdřív lepší a usedneš zase na kolo 😉
    Lego…zvláštní výběr. Můj kamarád si taky nedávno z lega něco vytvářel 🙂
    Co se týče hraček z dětství, hrála jsem si taky ráda s vojáčky a autíčky-na holku 😀 Nebo jsme stavěli bludiště a poslepu si musel malou kuličku dovést až do cíle 😉
    Tak ať jdou články 😉

    Odpovědět

  4. Ne. Všechny moje hračky vzaly během posledních čtyřiceti let roha, tak se na ně zlobím a nehraju si.

    Odpovědět

  5. Chevu jsem taky schovala po svých dětech, pro vnoučata, jestli někdy budou. Mám známou, která se svou dospělou dcerou a jejím přítelem stavěli z Chevy celé dny!

    Odpovědět

  6. Zajímavé… jen tak si prostě jít stavět :-)) Ale co, však s chutí do toho 🙂
    Já se k dětství hodně vracela až s narozením dcery. A zjistila jsem, že je to super! HOupání na houpačce, staré dětské filmy, hry atd. atd. atd. Asi bych předtím měla pocit, že je to blbý, že jsem na to už „velká“. Ale je to to nejlepší odreagování!!! :-))))
    A fakt je, že nejlíp jsou na tom asi opravdu rodiče malých dětí na mateřské… tedy nechci bourat tu vizi, že mateřská fakt není dovolená, ale ono to má něco velmi do sebe. Minimálně se člověk pár let zabývá tím, co má opravdu smysl :-))) Otázky života a smrti, zdraví, správného vývoje. Kam se na to hrabe nějaké posílání nul a jedniček přes počítač :-))))

    Odpovědět

    1. Jo, děti jsou úžasné =D Vždy si teď rád hraji s čtyřletým bratrancem, jelikož mám chvíli záminku k tomu lézt po čtyřech, dělat obličeje a celkově „blbnout jak z vajec“ 😀

      Odpovědět

  7. Hezky jsi si vyhrál. Proč ne? Zklidnit myšlenky, udržet se v teple a léčit se „změnou činnosti“. Z autíčka asi jindy bude nějaký bagr nebo letadlo, ale nevadí. Všechno se počítá. Kdo si hraje – nezlobí.
    K dotazu na vracení se do časů dětství? Zatím na to nějak není čas. Teď je mým koníčkem blog a ten požere denně nějakou tu hodinu. Moje záliba je psaní – a vlastně už od dětství. Pořád jsem něco opisovala a později i psala (i do novin a učilištního časopisu). Píšu i teď. Na knížky mi zbývá čas před spaním a nějak mi už slábnou oči. Nebudu je ještě víc oslabovat, ale blogovat MUSÍM. A teď jsem si dala závazek chodit každou neděli „místo kostela“ pěšky až zpět k nám na farmu. Předsevzetí? Tradice? Jak se to řekne – v dětství jsem se spíš kutálela a teď na starý kolena „běhám“. Až bude moct jít se mnou i Terezka, budeme chodit dvě. Hezké Velikonoce a přeji Ti zlepšení zdraví

    Odpovědět

    1. Blog je úžasná věc… Člověk si tím krásně srovná myšlenky a kolikrát přijde od čtenářů úžasná rada, která potěší a pomůže 🙂

      A co že s Vámi teď Terezka nemůže?

      Odpovědět

  8. Začalo to hezky jako ve filmu kde je ze začátku objevuje záběr na krajinu a pak se prozrazuje zápletka a diváci jsou nedočkaví jak to dopadne. A to zoufalství, kašel, naivita (neříkám že seš naivní, já ani nevím co to slovo znamená, já chci jenom napsat komentář a vida!) a všechno dá vytvořit tak hezkému autíčku. A jak je tam tak hezky seřazená ta černá se žlutou. Fakt se to auto povedlo!

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

