Trocha motivace ;-)

Poslední dobou jsem na stránkách TED.com jako doma, a tak vám přináším další skvělé video, jež mě silně oslovilo…

Dnešní video se týká 30denních výzev.

Měsíc není zas tak dlouhá doba, přesto se za tuto dobu může spousta věcí změnit. Autor této přednášky vypráví svůj příběh a zkušenosti, které počítačového experta „dostaly“ až na vrchol nejvyšší hory v Africe!

Osobně jsem se rozhodl začít pilně kreslit. Ale jak asi tušíte, moje vnitřní síla vydržela dva dny… Opravdu toužím umět kreslit krajinu. Takže pokus číslo dvě! Držte mi palce 😉

A co byste rádi zvládli vy?

8 Comments

  1. Zajímavý video. Zamyslela jsem se a konstatuju, že to s tím cukrem bych měla udělat. Stejně sladím sladidlem. Ale mnohem záslužnější by bylo, kdybych dokázala omezit TUKY na naprosté minimum. V tom je moje slabina a kila pořád rostou. Je konec května a že by se kila sama snazávala je kec. Kdybych dokázala nevařit teplý večeře vždycky plný oleje… Kdybych dokázala dělat večeře jak by se nejraději živil můj přítel. Chleba a kuneról Rama,Flóra, k tomu tavený sýr atd. Jenže to nedokážu. Chci pro nás nejlepší stravu a do toho se mi vloudí olej…

    Odpovědět

    1. Tak držím palce, ať se daří napravit stravovací návyky 😉 Také na nich musím zapracovat… Pomalu vůbec neřeším, co jím a až příliš se přejídám na noc =/

      Odpovědět

  2. Pěkné video, je skvělé se s tím podělit! 🙂
    Já si výzvy nedávám, protože mi to bohužel nikdy nevydrží 😀
    Ale tobě přeji pevný nervy a ať se ti ve výzvách jen daří! 🙂

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

