Poslední kresba!

Tak dlouho jsem přemýšlel, jaký nový článek zveřejnit, až jsem nezveřejnil žádný… Mrzí mě, že jsem své „děťátko“ nechal na pospas. Každopádně vy čtenáři jste jej zemřít nenechali, za což vám děkuji 😉 Za červenec měl blog 300 shlédnutí, což je na neaktivní blog pěkné číslo.

A zde je ta „slíbená“ poslední kresba…

… kterou zde zveřejňuji:

BMW M1 drawing race

BMW M1

Doufám, že se líbí 😉 Je kreslená propiskami (dokážete si tipnout, kolik jsem použil barev? :P) na formát A4. Každopádně…

… není to poslední moje kresba 🙂

Hodlám totiž rozjet druhý blog, kde budu publikovat vše, co se týká mě a kreslení! 🙂 Co na tuto myšlenku říkáte?


Doufám, že mě budete navštěvovat i nadále 😉

Patrik

21 Comments

    1. Měla být (a snad i bude) dárkem osobě, jež pro mě v druhé půli roku 2012 neskutečně moc znamenala. Co se pojmenování na skle týče, šlo o přezdívku, a číslo? Mám za to, že má něco společného s datem, kdy jsme se poprvé tváří v tvář viděli 🙂

      Odpovědět

  1. Kresba je to nádherná, zvláště když je tvořená propiskami. Jak dlouho jsi ji vůbec tvořil? A pokud jde o založení nového blogu, mě se to také nelíbí, ale je to tvoje věc. Já jej budu navštěvovat tak i tak. 😀

    Odpovědět

  2. A sakra! Tak to je něco, co překračuje hranice mého chápání…! Vážně luxus! Umět takhlekreslit, tak se považuju za superhrdinku umění :DD Je to vážně dokonalý, slintám tu….Jsi talentovaný. Závist největší…já kreslím ráda, ale moc šikovná nejsem. 🙂

    Odpovědět

        1. David kreslení (a malování) věnuje většinu volného času, což já ne… Skvěle umí pracovat se světlem, stíny a má trpělivost s nepatrnými detaily – to se teprve musím naučit 🙂

          Odpovědět

  3. Co prosím? 😀
    Tákže…, když si konečně zapamatuji tvojí adresu blogu a donutit se k pravidelné návštěvnosti, tak chceš toho zanechat a udělat si nový?
    Nedělej to 🙂
    Je to ohromná práce, z vlastní zkušenosti to vím 🙂 Udělala jsem si totiž nový blog a mám ho rovnou i se svým přítelem a vrátit se jen tak ke starému blogu je těžké, takže to nedělej, můžeš totiž zklamat hodně lidí, aniž by sis to uvědomil 🙂
    Jinak obrázek je jako vždy velmi povedený! 🙂

    Odpovědět

    1. Néééé, nic nekončím ani nemažu 😀 Tento bude opět žít (nápadů je spousta a čas též)! … Jen jak už jsem napsal u jiných komentářů, rád bych na novém blogu vytvořil galerii 🙂

      Odpovědět

  4. A nestačil by tenhle jeden s tím, že se mu budete věnovat? Abyste za rok nepohřbíval další? Něco o tom vím.

    Odpovědět

    1. Stačil, nestačil… Rád bych trochu ujasnil jeho zaměření a kresby tak šoupnul někam jinam, kde by je nic nerušilo. Každopádně si to raději ještě nechám uležet v hlavě.

      Odpovědět

  5. Patriku, udělal jsi rozhodnutí. Nikdo nemusíme dělat všechno. Nech tento blog odpočívat a nezačínala bych další, dokud nebudeš mít dost času. Ale je to na tobě. Přiváděl jsi mě na tento blog nabídkou aktivizačních a motivačních podnětů, to mě lákalo. Však časem přijdeš na to, o čem by měl nový blog být. Nech to uzrát, dokud nebudeš mít dostudováno. Však sem můžeš dávat to, co se ti povedlo, mám tě přihlášeného, nic mi neunikne. Jistě nejsem jediná, která k tobě chodí. Mají to tak i jiní. Nebuď zklamaný. Jsi aspoň natolik vstřícný, že ohlásíš odmlčení. Máme to tak občas všichni, kdo píšeme. Často už se musíme nutit a posečkat, až nás zase něco na blog přivede. Máš to tak asi taky. Tak si teď užívej prázdnin a ať se ti dál daří. Občas sem něco hoď 😉

    Odpovědět

    1. Naopak, hodlám blog opět rozjet (jen tedy pomalu, jinak by to také nemuselo vydržet) 🙂 … Další podněcující články brzy přijdou, je se na co těšit!

      Zmíněný nový blog by se měl stát mou galerií kreseb, kde bych zaznamenával čistě svůj „umělecký“ pokrok 🙂

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

